Är det värt pengarna ?

Minelli

Trådstartare
Kommer tyvärr ha lite olika sorters hö iår eftersom bonden vi köper från har det packat så. Och jag har inte möjligt att ta hem hö för mer än en månad ungefär i taget. Men jag funderar på om jag ändå skulle göra en analys av det jag har hemma nu och ta från lite olika balar för att få ungefärlig koll på det. Får man nån hjälp av det eller är det bara att kasta pengarna i sjön ?
 
Om jag var du så skulle jag nog göra en analys. MEN jag skulle ha tagit en liiiiiten tuss från mASSOR av balar! Ta från så många du bara kan! Du köper alltså inte från olika bönder utan det är en och samma bonde du köper av hela tiden?
Om det är så att det är samma bonde så ta ut ett antal balar denna månad och sedan ett antal nästa månad, så du får från så många olika balar som möjligt. Ta sedan litelite ur varje bal och blanda och skicka iväg. Så skulle jag ha gjort. Måste ju vara bättre än ingen ananlys alls.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 501
Senast: Lhas
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 809
Senast: nullo-modo
·
Hästmänniskan Hej! Jag har haft en hästpaus nu i 2 år då jag studerat och min häst blev till åren och fick tas bort i samband med att jag började...
Svar
17
· Visningar
2 009
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 324
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp