Är detta normalt?

Luttski12

Trådstartare
Jag har haft alla gravidsymptom man kan tänka sig utom illamående, hade äl för 2 veckor sedan. Testat negativt tre gånger men magen ser ut som om jag var i 5:e månaden. Jag kissar konstant och varvar mellan matvrak till ingen hunger alls. Igår fick jag en brunkolens de mens, jag blev besviken och körde upp en tampong. När jag drog ut den var det bara brunt på den och inget mer. Imorse när jag kissade kom det en riklig mens mer i toan men inget på pappret. Blödde ner ett trosskydd under dagen och sen har det bara avtagit. Inget blod eller brunt alls?!?! Skulle haft min mens igår eller idag så jag förstår ingenting? Vad är detta? Ett missfall? En kraftig nidblödning? Eller en alldeles för kort mens?
 
Det kan vara mens, det kan vara en nödblödning eller bara hormonell obalans. Vänta en vecka till och ta ett nytt test. Är du säker på när du hade ägglossning? Jag trodde jag hade koll på min ägglossning så jag testade negativt först sen kom inte mensen så tog ett test en vecka senare och så var det positivt. Min ägglossning var 10 dar senare än beräknat.
 
  • Gilla
Reactions: Is

Liknande trådar

Kropp & Själ okej jag behöver lite råd här nu. Känsliga kan lämna tråden ;) Jag har haft en hemorrojd som har varit synlig i flera år, ibland är den...
Svar
3
· Visningar
1 892
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Detta är en aning pinsamt men nu blev det ändrade planer och det har blivit mer "akut". Jag har gått på p-piller (de blåa och gröna) i...
Svar
5
· Visningar
1 775
F
Övr. Barn Jag och sambon är ju precis i starten av att försöka bli gravida och eftersom jag inte riktigt har koll på min kropp har jag ett par...
2
Svar
20
· Visningar
4 264
Senast: Freyja_bus
·
Gravid - 1år Jag tar det från början! Sommaren 2008 bestämde jag och Dogge oss för att sluta skydda oss, och slutade med kondomerna. Tyvärr tog det...
2
Svar
21
· Visningar
2 049
Senast: Nummer2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp