är detta slutet för henne??

Sv: är detta slutet för henne??

Kelly skrev:
Tack så mycket vännen :smirk: jag håller med alla tummar, och tår ;)

Du får hålla oss uppdatterade om vad som händer såska vi ge dej allt stöd som behövs! Ytterligare en *tröstkram* ;)
 
Sv: är detta slutet för henne??

kristel skrev:
Ring på morgonen direkt för då har dom ju telefontid.
Jag har kanske bara haft tur men jag har alltid fått prata med veterinären då.

ja... precis.. jag tänkte jag skulle försöka ringa vid åtta imorgon... lite svårt att komma ifrån jobbet nu bara, studenttider, jobbar på bageri.. men ja sliter mig från de :smirk:
 
Sv: är detta slutet för henne??

sandy_ skrev:
Du får hålla oss uppdatterade om vad som händer såska vi ge dej allt stöd som behövs! Ytterligare en *tröstkram* ;)

de kan du ge dej på att ja komemr göra :p kan inte slita mig härifrån... ni är verkligen mitt stöd.. ni och min underbara sambo... hade inte klarat de annars :smirk:
 
Sv: är detta slutet för henne??

hon kommer hem idag!!!!! :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: Tillfälligt iaf! Ska vänta på att blödningen ska gå ner!!!! :bump: :bump: Min älsklingshäst!!! :love: :love:
 
GUD VAD ROLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bump: :banana: :D
Jag gläds med dig!!!! Hoppas det fortsätter lika bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :banana: :love: :rofl:
 
Sv: är detta slutet för henne??

Kelly skrev:
hon kommer hem idag!!!!! :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: Tillfälligt iaf! Ska vänta på att blödningen ska gå ner!!!! :bump: :bump: Min älsklingshäst!!! :love: :love:

Har hon kommit hem?? Hur är det med henne??? Ge henne en "krya på dig" kram från mig ;)
 
Sv: är detta slutet för henne??

sandy_ skrev:
Har hon kommit hem?? Hur är det med henne??? Ge henne en "krya på dig" kram från mig ;)


De ska jag göra :love: hon är okej.... de e hon.. men inte bra.. de e hon inte... får se vad som händer nu.. ska äta finadyn i 3 veckor nu... sen ska hon ner och ultraljudas igen...

lite jobbigt att köra hem bara... va en trafikolycka precis utanför klippan... kö i 45 minuter.. men mamma flörtade för polis och brandman så vi fick komma förbi all kö sen för hon började bli orolig... verkligen värt dagens ros :love:
 
Sv: är detta slutet för henne??

Usch vad hemskt...
Gud vad bra att ni kom hem iaf. HOPPAS, HOPPAS!! Att hon blir frisk igen. Är det så får jag nästan åka till er och ge henne en kram persomligt ;)
Vart bor ni?
Vad heter älsklingen???:love: :D
Lycka till!!!!
 
Sv: är detta slutet för henne??

vad fin hon e!!! Det e ju inte sålångt från där mormor bor.... Hur mår hon nu då???
:love: :love: :love:
 
Sv: är detta slutet för henne??

okej =) igårkväll när jag va ute och gick med henne va hon inte lika halt.. men är de fortfarande lite.. ca 1-2:a graden i skritt... hon går på sne för att avbelasta antagligen =) lixom flyttar bakdelen lite i skänkelvikning typ :D men annars är hon hur pigg och glad som helst! hon är en riktigt fighter :love: :love: :love: :bump:
 
GUD VAD BRA! Jag hör av mig nästa gång jag kommer till mormor.. Hehe.. :p ;) :D
 
Sv: är detta slutet för henne??

;) :D :banana: jajemen!!! Rätt inställning ska man ha vet du väl!!!! :rofl: :love:
 
Sv: är detta slutet för henne??

Jaa!! de e väl klart :rofl:
Hon är bättre idag! går mycket bättre... så de går framåt iaf! så de e ju skönt :p :love:
 
Sv: är detta slutet för henne??

Kelly skrev:
Jaa!! de e väl klart :rofl:
Hon är bättre idag! går mycket bättre... så de går framåt iaf! så de e ju skönt :p :love:

GUUUUUD VAD BRAAAAAAAAAA!!!!!!! Jag lovar att med mkt kärlek och rätt hantering så kommer hon att bli helt frisk!!!!!!! :love: :rofl: :banana: :banana: :banana:
 
Sv: är detta slutet för henne??

klart hon blir.. hon får all kärlek i HELA världen.. hon är den underbaraste :love:
 
Sv: är detta slutet för henne??

Guud vad bra!! Har ni hört nå mer från veterinären???:love: :love: :love: :love: :love:
 
Sv: är detta slutet för henne??

nej.. ja pratade bara emd han häromdagen... frågad hur jag skulle göra med hennes hovledsinflamation nu när detta hade hänt... hade 2:a återbesöket på måndag =) men den e avbokad nu :smirk: han behandlar henne sen när hon ska ultraljuda bakbenet... e ju svårt att kolla de fram nu ;) sen får vi se vad som händer :p
 

Liknande trådar

Hästvård Hjälp!! Vad tror ni det kan vara? Tog ut min häst i hagen som vanligt. Inga fel på henne. 2 timmar senare är hon blockhalt.. Har varit...
Svar
15
· Visningar
3 059
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Till att börja med vill jag säga att veterinär har kikat på vår vovve 4gånger nu och vi blir inte klokare. Så därför vill jag se om...
Svar
5
· Visningar
1 033
Senast: Brandgul
·
Hästvård Min häst var lite svullen i vä fram (nedanför knät, på insidan) förra måndagen, hade en svag hälta i trav. Tisdag var svullnaden nästan...
Svar
4
· Visningar
3 120
Senast: Thrillie
·
Hästvård För snart 6 veckor sen fick min gamla underbara ponny vandra vidare.:( Tillsammans med henne gick en äldre ponny som vi prova släppa...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
13 401
Senast: Legolaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Kreditkort
  • SHL 23/24

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp