är detta slutet för henne??

Sv: är detta slutet för henne??

okej!! Du får hålla mig uppdaterad så fort hon ens äter en smula eller går ett steg!!!!!!!! :p
 
Sv: är detta slutet för henne??

hon äter :D hon äter bra... och hon går bättre och bättre :) :smirk:
 
Sv: är detta slutet för henne??

Vad kul! Nu får skruttan se till att bli frisk! :D :rofl: :love: :banana: :love: :) :smirk:
 
Sv: är detta slutet för henne??

jaaa... du anar inte hur mycket både jag min sambo å min familj och förståss veterinären :D vill att hon blir bra nu! :love:
 
Sv: är detta slutet för henne??

hon mår fint :) de tycker jag... jag bygger ny sjukhage åt henne var tredje dag :p bara för att hon ska få äta gräs ;) :) :bump: ska till henne nu och bygga en ny.. hon äter upp de illa kvickt :p haha medicinen äter hon bra också :bump: väntar på att få åka ner till hbg nu.. ska dit så fort jag kommer hem fårn Turkiet :D den 3/7
 
Sv: är detta slutet för henne??

Nu var det länge sedan jag hörde något ifrån dig.... Hur mår hon??:confused:
 

Liknande trådar

Hästvård Hjälp!! Vad tror ni det kan vara? Tog ut min häst i hagen som vanligt. Inga fel på henne. 2 timmar senare är hon blockhalt.. Har varit...
Svar
15
· Visningar
3 059
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Till att börja med vill jag säga att veterinär har kikat på vår vovve 4gånger nu och vi blir inte klokare. Så därför vill jag se om...
Svar
5
· Visningar
1 033
Senast: Brandgul
·
Hästvård Min häst var lite svullen i vä fram (nedanför knät, på insidan) förra måndagen, hade en svag hälta i trav. Tisdag var svullnaden nästan...
Svar
4
· Visningar
3 118
Senast: Thrillie
·
Hästvård För snart 6 veckor sen fick min gamla underbara ponny vandra vidare.:( Tillsammans med henne gick en äldre ponny som vi prova släppa...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
13 394
Senast: Legolaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp