Är din tråd borta?

Men frågan var om den var ej postad eller raderad, att den var borta hade TS redan noterat ;)
Jo jag vet. Men hen skrev att hen letade efter en tråd. Det är många som frågar nåt liknande. De söker en tråd men kan inte hitta. Då är det lättar att gå in på profilsidan och kolla. Då vet man att tråden inte finns. Har man läst reglerna startar man inte trådar som riskerar tas bort.
 
Jo jag vet. Men hen skrev att hen letade efter en tråd. Det är många som frågar nåt liknande. De söker en tråd men kan inte hitta. Då är det lättar att gå in på profilsidan och kolla. Då vet man att tråden inte finns. Har man läst reglerna startar man inte trådar som riskerar tas bort.
Trådar kan mycket väl tas bort även om TS följer alla regler, andra kan ställa till det. Mycket i reglerna är dessutom en tolkningsfråga, så nej du vet inte att tråden är kvar för att du tror dig ha följt reglerna.
 
Trådar kan mycket väl tas bort även om TS följer alla regler, andra kan ställa till det. Mycket i reglerna är dessutom en tolkningsfråga, så nej du vet inte att tråden är kvar för att du tror dig ha följt reglerna.
Men i ts fall är det ju solklart, eller hur?
 
Hur gör man om man postat i fel forum? Man får ju inte dubbelposta men kan man flytta sin tråd?
Jag hade trianglat min egen tråd och i rapporteringen skrivit att den hamnat fel och bett moderator flytta på den.
 

Liknande trådar

Bukefalos Hej! Jag har återvänt till Buke efter många års bortavaro och då får man ju uppdatera sig lite på forumreglerna 🙂 Jag känner mig dock...
Svar
4
· Visningar
1 142
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Upptäckte att min tråd där jag efterlyste tips på Mödravårdscentraler i Stockholm tagits bort. Varför får man fråga efter sånt här...
Svar
6
· Visningar
989
Hundavel & Ras Hejsan, Postade även detta på vovve-forumet men tänkte att det kanske finns folk här också med intressanta åsikter! :) Dvs detta...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 025
Senast: Sezziyanen
·
Fälttävlan Det kommer ju regelbundet frågor om skydd i terrängen, precis som det hela tiden kommer nya skydd. De flesta trådar är rätt röriga, med...
Svar
7
· Visningar
7 640

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp