Är hemnet inte poppis längre?

På hemmet finns en ”kommande” där lite beskrivning finns och sedan ”se resten hos mäklaren” som inte lagt ut mer än det som står på hemmet och vem fasen vet om man är intresserad om man inte ens får se bilder mer än vybild?

Blir jäkligt förbannad på det.
Det håller jag med om! Typ 5 bilder som i princip bara visar samma sak...
Vårt ligger inte som kommande på Hemnet, utan bara på mäklarens sida och 51 bilder så det är iaf lite mer än bara vy :D det är helt klart att lägga ut på Hemnet med all info klar, vi kände att antingen så får annonsen vara fullständig om den ska finnas där eller inte alls.
 
Intressant. När jag sålde förra huset (alltså det som nu är till salu igen) använde jag mig av Hemverket. För de 10000 kr (nu höjt till 15000 kr) som de tog i arvode kom bostaden med på hemnet också.
Oj vilken skillnad !!!
Vi besiktade huset innan försäljningen och energideklaration och mäklaren gick på 70 000kr.
 
Följdfråga då.
Finns det något bra sätt att hålla koll, en del mäklare har ju prenumerationstjänster, men måste man alltså in och kolla var och en?
Hur är Booli? Blocket bostad?
Ja mäklarna har egna listor med intreserade så man kan be dom höra av sig när något man söker läggs ut. Vet ej vad det kostar. Kanske är gratis då de är med på köp/försäljning.
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 671
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 557
Senast: kma
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 236
Senast: Calmiche
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 692
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp