Är hon dräktig? Hur vet vi?

Houdinie

Trådstartare
Min brors hund är parad en gång för fyra veckor sedan. Första veckan efter parningen åt hon vansinnigt mycket, mer än dubbelt så mycket som vanligt, och detta är en tös som inte är så intresserad av mat i vanliga fall (det är så mycket roligare att ligga och mysa med de fyra kattungarna).

Nå, nu äter hon som vanligt igen, men verkar mycket lugnare än förut. Lite "vuxnare" i sitt beteende...

Hur vet vi om hon är dräktig eller inte UTAN att ta ultraljud!?

Tacksam för svar :bow:
Houdinie

ps. Ja, alla eventuella valpar har redan hem som väntar på dem! ds.
 
Helt säkert är nog omöjligt att veta utan ultraljud..
Men svullna tuttar, illamående... kommer inte på nåt mer.. :)
 
"Palpera"!? Huh, det lät läskigt...

När bör man börja kunna se antydan till "mage" vid dräktighet? Hon är en korsning men liknar mest en strävhårig Terveren eller en liten schäfer... Och jag är INTE erfaren för fem öre! :D
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Dräktig Ridgeback. Vi parade henne den 17,18,19 och 20 Oktober. Vi har hannen också och de har fått en kull för 3 år sen med 13 friska...
Svar
18
· Visningar
4 690
Senast: regina11
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 150
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har verkligen snöat in på att lära mig mer om hormoner och hälsa nu, och jag älskar verkligen känslan av att vara driven av ett...
Svar
0
· Visningar
1 517
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Efter några år utan katt så funderar jag på att bli kattägd igen. Jag är uppvuxen med ett gäng huskatter, men efter att sista katten vi...
Svar
9
· Visningar
1 772
Senast: Lager
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vabruari
  • Hiss och diss del 5
  • Påsk pepp

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp