Är jag flygberoende?

Och rapportera gärna om restaurangvagnen! Jag drömmer om att sitta där och äta något gott och dricka vin, medan tåget rullar mot Norrland.
Jag har köpt vinglas i plast för att kunna sitta i kupén med matsäck när jag reser med tåg (har hund, så ja måste nog köpa en hel kupé). Maten var :yuck::wtf::turd: sist jag reste Sthlm-Malmö med tåg
 
Fantastiskt att få annonser med ”Go San Francisco” när man läser denna tråd. Ibland är verkligen inte Googles AI särskilt begåvad.

Typ såhär?
ad-flight.jpg
 
Och rapportera gärna om restaurangvagnen! Jag drömmer om att sitta där och äta något gott och dricka vin, medan tåget rullar mot Norrland.

Jag drömmer också om att sitta i en sån där gammal restaurangvagn man ser på film. Vita dukar, kypare och två sittningar. Realiteten är en bistrovagn... Dock får man vara glad över att det fortfarande går att få sig en sån här i bistron. Bra räkmackor och bra öl i kombination är det inte alltid man stöter på...

IMG_2503.JPG
 
Jag drömmer också om att sitta i en sån där gammal restaurangvagn man ser på film. Vita dukar, kypare och två sittningar. Realiteten är en bistrovagn... Dock får man vara glad över att det fortfarande går att få sig en sån här i bistron. Bra räkmackor och bra öl i kombination är det inte alltid man stöter på...

Visa bifogad fil 26097
Blå Tåget (heter det väl?) har en lite mer övertygande charm. Men trafikerar väl få sträckor.
 
Hehe, ja...:D Jag tänkte lägga upp lite skrytbilder från den kommande resan på FB, men det kanske blir lite väl mycket självgodhet...:p
Ohnejdå! Jag ser för mig bilder på dig bredvid och i tåget, med sportig ryggsäck och vegetarisk och ekoligisk matsäck. Kranvatten i lämplig flaska för flergångsbruk. #standwithgreta

Självgott så det skriker
. Och skitkul!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp