Är "Members" tillförlitligt?

vackerdag

Trådstartare
Hittade en sida idag med mycket bra priser på allt möjligt , från kläder till sängar. Inget billigt krafs utan finare märkessaker. För bra för att vara sant? Någon som har erfarenhet av att handla där? Members heter sidan och man ska alltså bli medlem (gratis) för att kunna handla. Står att de funnits från 2011 men jag har aldrig sett sidan tidigare vilket inte behöver betyda nåt.
 
Tack för era svar, låter ju som att man kanske kan prova med något litet först. Har kollat trustpilot och googlat och det är tveksamma omdömen men inte helt kassa. Vet inte riktigt hur de etablerade nätshopparnas omdömen ser ut vid en jämförelse. Emetherlia , de verkar först samla ihop ordrar på den varan dom tillfälligtvis har drive på och sedan beställer de från deras leverantör när driveperioden är slut. Kanske därför leveranstiderna blir långa. Det är ok med mig , var mest orolig för att det var fake varor som levereras, i stil med Wish.
 
Har alltid fått mina saker. Har handlat några gånger och vet de so m handlar där mer frekvent. Det står på respektive sak beräknad leveranstid, den kan vara ganska lång men jag har alltid upplevt att det kommer innan eller på utsatt leveransdatum. Men kika innan. Så att du inte förväntar dig att något skall komma ganska snart och sedan dröjer det :)
 
Den har funnits länge, är samma ägare som Campadre :) Har fått mina saker de få gånger jag beställt, men har varit lång leveranstid. Ofta går samma prylar dessutom att hitta till samma ”låga” pris även på andra sidor - kan vara värt att dubbelkolla.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tillhör en generation som växte upp med engångsbindor och tamponger som mensskydd. Alla miljövänliga flergångsalternativ som finns...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 207
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 105
Senast: __sofia__
·
  • Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 487
Senast: Unafraid
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 102
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp