Är min hund missbildad?

G

Gisburne

Konstig fråga, men är det normalt att några bröstvårtor är i det närmaste helt outvecklade, och att det längst ner på magen sitter två bröstvårtor precis bredvid varandra på vardera sidan? (Den ena nästan helt outvecklad, den andra något större.) Har ingen bild just nu, men hur ser era 1-årstikar ut på magen? Hon har löpt en gång, för snart 1 månad sen.
 
Sv: Är min hund missbildad?

Nej... hon är inte missbildad...

Våra tikar (tax och terrier) har sådana "blindgångare" också... samma läge som du beskriver.
 
Sv: Är min hund missbildad?

Okej, vad bra då! :) Blev lite misstänksam när vofflan låg på rygg och blottade magen - på ena sidan har hon nästan bara fullt utvecklade bröstvårtor, men på andra sidan är några nästan osynliga.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 117
Hundträning Hej! Jag skulle bli jätteglad om ni som har / har haft två hundar ville dela med er av era bästa tips för att ensam kunna ta harmoniska...
2
Svar
36
· Visningar
2 384
Senast: alicegard
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 368
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 757
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Dressyrsnack 16
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp