Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Är min hund missbildad?

G

Gisburne

Konstig fråga, men är det normalt att några bröstvårtor är i det närmaste helt outvecklade, och att det längst ner på magen sitter två bröstvårtor precis bredvid varandra på vardera sidan? (Den ena nästan helt outvecklad, den andra något större.) Har ingen bild just nu, men hur ser era 1-årstikar ut på magen? Hon har löpt en gång, för snart 1 månad sen.

Sv: Är min hund missbildad?

Nej... hon är inte missbildad...

Våra tikar (tax och terrier) har sådana "blindgångare" också... samma läge som du beskriver.

G

Gisburne

Sv: Är min hund missbildad?

Okej, vad bra då! :) Blev lite misstänksam när vofflan låg på rygg och blottade magen - på ena sidan har hon nästan bara fullt utvecklade bröstvårtor, men på andra sidan är några nästan osynliga.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5525 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Övr.Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 504
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
14
· Visningar
2 037
Hundhälsa För en och en halv månad sen började min 14 åriga jack russell kissa inne. Jag tror inte han vet att det händer, det rinner liksom bara...
2
Svar
34
· Visningar
2 841
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort om min hunds mer eller mindre diffusa symptom och historiken av dem... är givetvis under utredning hos...
2
Svar
30
· Visningar
2 207

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2021
  • Uppdateringstråd 25

Hästrelaterat

Omröstningar