Är ni rädda när ni går ut sent på kvällen med er hund/hundar?

Jag tror jag förstår vad du menar. Det finns vissa orsaker som jag inte vill nämina här varför det inte funkar med hundarna på kvällarn/ nätterna hos föräldrarna om jag inte bor hos dom. Men jag uppskattar verkligen dina råd och tips! Jag kan tyvärr inte åka själv mellan föräldrarna och lghten. Men jag får gärna skjuts om det finns möjlighet att just då Under dagen. Tanken hade nog annars varit att jag har hundarna hos mig på dagtid då dom dagarna det funkar och sedan bo hemma hos föräldrarna på kvällarn/ nätterna med hundarna. Det kan funka vissa dagar i så fall. När jag inte har boendestöd och sysselsättningen. Testen av tiden bo hos föräldrarna. Jag får fundera lite hur jag ska göra.
Du vet ju bäst vad som funkar för dig/ er men jag tror för din egen autonomi (stort ord) så kan det vara skönt att få ha egen space och plats.
Jag har själv bott hos min mamma i perioder när jag har mått dåligt, trots egen lägenhet (med jobb, bil osv), men det är något särskilt med att ha ett eget hem att få bestämma över.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag skulle bli jätteglad om ni som har / har haft två hundar ville dela med er av era bästa tips för att ensam kunna ta harmoniska...
2
Svar
36
· Visningar
2 387
Senast: alicegard
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 409
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
1 819
Senast: Mkb
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
21 638

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Uppdateringstråd 29
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp