är nog inte heller en direkt hoppryttare kanske..

sockerdricka

Trådstartare
men..jag är lite smått efter här..är det alldeles helt nya regler för hoppning som gäller nu? det som jag lärde mig för ett eller två år sen kanske inte stämmer nu? :crazy: tog grönt kort för ett eller två år sen...haha..
 
Tycker du att vi ska skriva av TR åt dig??

Skaffa TR själv istället...
 
Ja jag håller precis på och lär mig igen har inte tävlat på lite övet 10 år och tog grönt kort i år tillsammans med en massa barn. Snacka om att jag kände mig dum. Men skaffa TR skulle inte klara ngt utan den. :banana:
 
Domaren> Vaknat på fel sida idag? Jag bad inte om det. Jag frågade om det hade ändrats väldigt mycket?

Varför bryr du dig om att svara om det inte passar dig..? ;)
 
Nej, jag har inte vaknat på fel sida, men vad förväntar du dig att folk ska sitta och kolla exakt vad som gällde för två år sedan och vad som gäller nu, det har har inte ändrast så väldigt mkycket, men lite här och där, exakt vad som gäller står i TR och för att tävla så bör man skaffa ett uppdaterat sådant!

Och eftersom du tydligen har TR så natar jag att det är versionen 2003, annars bör du inteförskaffa den så vet du vad som gäller.
 
Jo det har skett endel ändringar.. Vad som ändrat vet jag itne redigt exakt :crazy: menmen...
Skaffa dej ett TR för 2003 så har du allt nytt :idea:
Det mästa som stod med på grönt kort provet gäller väl fortfarande tror jag men det har skett endel ändringar ja..
 
Jaha okej tack så mycket. För att ni svarade på i fall det hade ändrats en hel del.

Och visst ska jag skaffa mig nya TR. :)
 
Hon har nog vaknat på fel sida som vanligt.
Jag rekomendrear att du tar kontakt med närmaste ridklubb för dina frågor så ska du se att det löser sig=)
Jag tog grönt kort för 4 år sedan vet inte om jag ens har kvar det*asg* jag behövde det för att tävla en hopptävling en gång för 4 år sedan*S*
 

Liknande trådar

Hästvård Har en unghäst som är 4. Varit väldigt bunden till sin mamma trots att han tex varit iväg på lösdrift/bete ett år osv. Nu var det dags...
Svar
11
· Visningar
1 398
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Hej! Har en ragdollhona på 5 år som har lite problem. Hon är ju långhårig så hon kräks titt som tätt och det är då både hårbollar och...
Svar
17
· Visningar
920
Senast: Celinehenn
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
7
· Visningar
784
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 164
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp