Är varorna slut på Hööks?

superbusan

Trådstartare
Skulle beställa ett antal artiklar på Höök, och allihop var med leveransdatum vecka 49! Jag var tvungen att ringa och kolla om det stämde. Och jodå, något litet lager får väl finnas om man skickar ut kataloger. Jag behöver mina grejor bums! Grr Superbusan
 
Säker på att alla kommer v 49...? Så stod det för mig osså då jag beställde sist, eller det stod v 51 tom... :crazy: o det är ju julveckan... :crazy: Ringde o kollade o det var bara en vara som inte fanns, resten kunde dom skicka nu. Men datorn skrev automatiskt så om det var en vara under 300.- som inte fanns, eftersom dom inte restnoterar o skickar det själv. Men jag sa att jag ville strunta i den o ha det andra NU, o det kom på ett par dgr. :)
 
När jag skulle beställa dressyrgjord så stod det leverans v 49 tror jag.
Då struntade jag i att beställa det.
När jag senare efter en vecka gick in för att kolla igen bara på skoj så stod det lagervara och att den kunde levereras direkt. :confused: :mad:

Men då hade jag ju redan beställt övrigt...
 
Jaha, jag ringde ju och kollade, men kollade inte alla prylarna utan det jag absolut ville ha omgående. Jag får kanske beställa n del och hoppas det kommer.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
13 973
Senast: MiaMia
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 604
Senast: Lhas
·
Avel Hej hej! Hur skulle ni ta ställning till om man har en häst på stuteri och ger stuteriet tydliga instruktioner om vad som gäller och...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
31 916
Senast: iNHALE
·
Äldre Jag passade på att köpa två telefoner när det var black friday hos min operatör (den som förr hade ett får i sin reklam) Vi behöver nya...
Svar
12
· Visningar
2 320

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp skäller på män
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp