Ärevarv I Coronatider

Livia

Trådstartare
Hur är det med ärevarv på en ponny hopptävling nu under Coronatider? Det är en lokal tävling med starter upp till LC
 
Hur är det med ärevarv på en ponny hopptävling nu under Coronatider? Det är en lokal tävling med starter upp till LC
Man har inte prisutdelningar, d v s inga ärevarv. Så är det åtminstone i dressyren. Man brukar få hämta sitt pris i sekretariatet och protokollet får man via mail.
 
Det framgår av ryttarmeddelandet hur tävlingen tänker sig att prisutdelning osv går till, pga Covid.*

*Oftast tycker jag att detta har varit sant även för tävlingar innan detta var ett problem. Pga skador och olyckor vid ärevarv så har många klubbar valt prisutdelning till fots.
 

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 741
Senast: hhere
·
  • Artikel
Hästnyheter I helgen drog ponnyernas elitallsvenska i hoppning igång i två zoner, när totalt 16 lag kom till start under tävlingarna hos Gagnefs...
Svar
0
· Visningar
74
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter En överårig ryttare red fram en ponny vid ett meeting. Ponnyryttaren fick därför inte starta i klassen – och den överåriga ryttaren...
Svar
0
· Visningar
375
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I början av juli arrangeras det nationella hopptävlingar för ponny och häst på Gotland. Tävlingen har fått namnet Gotland Summer Tour...
Svar
0
· Visningar
325
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp