Ärtiga ridkläder?!

T

Tican

Nån som vet var man kan köpa lila eller turkosa shortchaps? :love: Nån sammetshjälm i snygg, udda färg? Eller ärtigt gröna ridbyxor, eller varför inte starklila? :banana: VAR KAN MAN KÖPA SÅNT?!?! :crazy:
MYCKET tacksam för svar!
Kram Anna! :bump:
 
Såg lila ridbyxor på Hööks förra veckan. Kanske inte tillräckligt starklila för dig, men jag höll på att tuppa av... :crazy:

Turkosa shortchaps har jag bestämt sett, frågan är om det inte var på Ekohallen? :confused:

Det finns ju sammetsröda hjälmar - vore kanske något att para ihop med de lila byxorna och turkosa chapsen... :d

;) Krocket
 
Du kan spesialbestille f.eks. ridebukser i "selvkomponerte farger" fra Eurostar. For noen år tilbake hadde Eurostar et par ridebukser i et norsk hesteblad, hvor et bein var rødt og det andre grønt. Tilsvarende var helskinnet på det grønnebeinet rødt, og på det røde beinet grønt.

Du kan helt sikkert bestille en bukse i din egen ville fargekombinasjon ;) Tar litt tid å vente på bestilling, og få den sydd, men så får du din egne unike ridebukse også. Du kan høre med alle Eurostar-forhandlere angående å få en slik bukse.
 

Liknande trådar

Gnägg Hej! Jag vill bara fråga vad andra skulle tipsa om men säger INTE att vi ska köpa nån häst eller ponny NU så ingen miss förstår. Utan...
2
Svar
22
· Visningar
2 314
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 721
Senast: Fraegd
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
858
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 079
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp