Afrikanska jättelandsnäckor

Soffan74

Trådstartare
Är det någon mer än jag som har landisar?
Jag har 3 st L. Reticulata Albino + ett gäng småttingar som föddes för 3 veckor sedan
 
Är det någon mer än jag som har landisar?
Jag har 3 st L. Reticulata Albino + ett gäng småttingar som föddes för 3 veckor sedan
Roger
20180626_075532.jpg
 
Nää, men vår skäggagam börjar bli till åren och när hen gått ur tiden om några hår har jag tänkt skaffa en jätteland snäcka eller två, så jag följer!
 
Jag som inte vet något överhuvudtaget om sniglar, Vad gör du av alla dem små? Jag antar att du inte behåller alla??
 
Jag har haft en del (ett par hundra i omgångar). Har länge tänkt skaffa som klasshusdjur, blir ännu mer sugen nu.
Tycker de är mysiga och tycker de är häftiga när de äter. Hade fyra som orginal.
 
Mina landisar äter som hästar nu. Visserligen är de fler nu - 2 stora och en massa ungar i den baljan.
Äter zucchino, sötpotatis och gurka.
Maskrosblad oxå
 

Liknande trådar

Övr. Djur Jag har 3 stycken Afrikanska jättelandsnäckor nu + lite andra små snäckor Nisse är ett Ovum, född i november 2021. 12 cm i skal längd...
Svar
2
· Visningar
906
Senast: Soffan74
·
Lantbruksdjur "Sedan den 25 augusti har sju vildsvin hittats döda inom ett begränsat område i Fagerstatrakten. Prover från ytterligare ett vildsvin är...
7 8 9
Svar
168
· Visningar
16 142
Senast: cili
·
Övr. Hund Är glad vi inte bor några mil mer söderut. Afrikansk svinpest har upptäckts i Fagersta, så ganska stort område är nu förbjudet att röra...
Svar
7
· Visningar
343
Fritid Nu när vintern slagit till även i Skåne passar det väl bra att drömma sig bort. Jag och min bror och våra barn (då 5 och 8 år) vill åka...
Svar
0
· Visningar
295
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp