Bukefalos 28 år!

AGA spis eller ILVE

Penny_Lane

Trådstartare
Jag och min sambo håller på att renovera vårat blivande hus.
Vi är runt och kollar på olika saker och just nu diskuterar vi vad som är mest prisvärt och snyggast en ILVE spis eller en AGA spis i köket. Vad tycker ni? Om ni hade haft råd vad hade ni då valt?
 
Sv: AGA spis eller ILVE

Det är ju en vansinnig prisskillnad och det är ju dessutom spisar av lite olika typ (om man inte köper den nya lilla agan med gasbrännare). Men hade jag haft omkring 120000 kr över, så visst hade gärna skaffat en agaspis :d.
 
Sv: AGA spis eller ILVE

En sån här! :love: :love:



AGA:n kostar visserligen 115 000 spänn, men vilken spis!!!!! T o m något så simpelt som att gegga ihop en omelett blir ett hallelujah-moment på den här praktpjäsen...
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
666
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 817
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
480
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 849
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp