Agility träning

B

Buttercup3

Usch, imorrn ska ja o lilla "ponnyn" på agilityträning för första gången, det känns lite sådära läskigt :S har ingen aning om hur det kommer att gå till, känns som en liten smärre katastrof då troståldern precis infunnit sig :( Är ddet någon här inne som tränar agility och är duktig :D
 
Sv: Agility träning

Duktig vette sjutton men vi har roligt! ;) Fast i år så har dotterns kusin tagit "över" våran hund och ska tävla och får då även se till att träna så jag skjutsar mest... Ni kommer nog att få klara instruktioner om hur ni ska gå tillväga så det kommer nog att gå bra! Hundarna tycker för det mesta att det är så pass kul så det bryr sig inte om så mycket annat.

Lycka till och ha roligt med hunden!
 

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
639
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 225
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 755
Senast: ako
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 587
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp