Bukefalos 28 år!

Agilityfråga?

igbest

Trådstartare
Hur funkar det på agilitytävling kan man bara anmäla till hoppklass eller måste man vara med i agilityklass också? :confused:
 
Sv: Agilityfråga?

Du kan anmäla antingen till ena eller andra eller bägge två, det väljer du själv :)! Bara hunden har åldern inne och alla medlemskap/tävlingslicenser (om man har blandras)/vaccinationer osv osv är klara :).
 
Sv: Agilityfråga?

Du kan anmäla antingen till ena eller andra eller bägge två, det väljer du själv :)! Bara hunden har åldern inne och alla medlemskap/tävlingslicenser (om man har blandras)/vaccinationer osv osv är klara :).

Tack, det enda som saknas är tävlingsbok och inmätning men inmätning kan väl göras på första tävlingen.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Tänker ni delta i Agrias Kattparad? :)...
2
Svar
22
· Visningar
1 222
Senast: Krålus
·
Hundträning Hej, vi har två tikar - mor och dotter. Jakthundar så vistas i hundgård dagtid och de bor hos min särbo så jag är bara där på...
Svar
5
· Visningar
1 128
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Jag har fått ett problem.. I närheten bor ett en knarkarfamilj med hur många problem som helst och polisen är där typ en gång i veckan...
Svar
10
· Visningar
1 344
Senast: Leoni
·
IT & mobiler Enligt mitt antivirusprogram har jag massor av spårare från olika sidor som spårar vad jag gör på nätet, för att kunna anpassa annonser...
2
Svar
20
· Visningar
1 095
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp