Bukefalos 26 år!

Agria fälttävlans mästare

Nelle

Trådstartare
Någon som vet hur det gick?! Det finns ju inga resultat varken på SvRF eller Linköpings hemsida. :confused:

K

kiwiflicka

:cool:

Slutställning Agria Fälttävlansmästare 2003
1) Izabella Zerne och Jatza: 21 poäng
2) Piia Pantsu och Karuso: 18 poäng
3) Gunilla Forsberg och Grafman: 17 poäng

F

fio

Hela Cupen var ju helt "B". Var ju typ inga som anmält sig till den.

Nelle

Trådstartare
Jaha, det är ju väldigt kul att höra för dem som placerat sig eller vunnit cupen!
Men egentligen spelar det ju ingen roll eftersom det delades ut samma prispengar i alla fall :bow:
Dessutom var det en hel del duktig med typ Piia, Katrin mfl.

tror att det var endast 7 ryttare som hade anmält sig och det hade inte blivit samma placerade om den hade varit "öppen" som förut. :D

Liknande trådar

Hemmet Jag vill sätta upp ett stängsel hemma. Ett av typen Gunnebo/rådjursstängsel. Min kommun hävdar att stängsel räknas som plank/mur och...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 402
Hästvård Hej! Har en snabb liten fråga till alla er där ute 🙂 Är det möjligt att INTE få avslag från SvRf om att mäta om slutmätt ponny? Hon...
Svar
0
· Visningar
430
Kropp & Själ Aspbergers fanns inte hos kvinnor när jag var liten, inte ens ADHD diagnostiserades hos tjejer. Jag är född 1987. Min mamma är utbildad...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
5 926
Samhälle Var man inte gråhårig innan så blev man. Försöker nu få prata med *vem som helst* på försäkringskassan, men man blir hänvisad till ett...
Svar
7
· Visningar
781

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Fanta Orange eller Zingo Apelsin?