Agria kort

Kajsastina

Trådstartare
Någon som vet för- och nackdelar med Agriakortet? Jag får rabatter med kortet men jag kan inte se om det finns några nackdelar. Tänkte att någon kanske testat.
 
Någon som vet för- och nackdelar med Agriakortet? Jag får rabatter med kortet men jag kan inte se om det finns några nackdelar. Tänkte att någon kanske testat.
Har du jämfört krediträntan och kreditvillkoren (tex årsavgiften) med andra kreditkort som du skulle kunnat skaffa istället?
Det är svårt att berätta för- och nackdelar utan att jämföra mot något.
En nackdel är väl just att det är ett kreditkort.
Har man alldeles för många kreditkort kanske det kan påverka ens trovärdighet för bank vid till exempel lån, om det fortfarande är så vill säga.

Om jag inte behövde ett till kreditkort hade jag nog inte skaffat Agriakortet, men så är jag en sådan som inte vill ha onödigt många kort heller.
 
Har du jämfört krediträntan och kreditvillkoren (tex årsavgiften) med andra kreditkort som du skulle kunnat skaffa istället?
Det är svårt att berätta för- och nackdelar utan att jämföra mot något.
En nackdel är väl just att det är ett kreditkort.
Har man alldeles för många kreditkort kanske det kan påverka ens trovärdighet för bank vid till exempel lån, om det fortfarande är så vill säga.

Om jag inte behövde ett till kreditkort hade jag nog inte skaffat Agriakortet, men så är jag en sådan som inte vill ha onödigt många kort heller.
Tack för ditt utförliga svar. Jag kör vidare med de kort jag har.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag skulle beställa från en hemsida jag beställt flera gånger ifrån. Lägger in mitt kortnummer och sånt, kommer vidare till att godkänna...
2
Svar
26
· Visningar
1 012
Senast: Hazel
·
Tjatter Bästa Termomuggen? Jag har en från Thermos som jag använt i tio år kanske, men efter nästan daglig andvändning tänker rjag nog en ny...
Svar
10
· Visningar
262
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Hej! jag har en häst leasad för avel, som är oförsäkrad. Jag skulle vilja försäkra iaf en grundförsäkring för enbart akutvård. Är det...
Svar
6
· Visningar
885
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Hej! Jag letar av olika anledningar ponny / häst men kan verkligen inte bestämma mig för vad som är bäst. Har ni några kloka tankar...
Svar
5
· Visningar
556
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp