Bukefalos 28 år!

Åh min pudding!

Y

Yossarian

Jag har världen snällaste och sötaste katt! Idag fick jag ett infall och ställde ner katten i badkaret. Tänkte att det skulle lossa lite extra hår så här vid vårfällningen (jag kammar bort ett halvt marsvin om dan typ :crazy: ) Och min hittekatt, den gamla uteliggaren bara stod där så snällt när jag tvålade och sköljde :love: Inte njöt han av det precis, och efteråt var han lite purken trots godismuta (torrfoder, apropå en gammal torr-våtmatstråd). Men nu är allt glömt och han ligger i mitt knä och spinner, med en tufsig nytvättad look :love:

*terrar buke istället för nära & kära som tröttnat på att höra ALLT om min goskatt*
 
Sv: Åh min pudding!

Det är lite mindre pudding nu :angel:

(klart smalare katt, men magen är forfarande dallrig...)
 
Sv: Åh min pudding!

Yossarian skrev:
Det är lite mindre pudding nu :angel:

(klart smalare katt, men magen är forfarande dallrig...)

Kul! Magdallret tror jag är svårt att få bort. De har ju varit rejält överviktiga, det ska till väldigt elastisk hud för att den ska krympa igen. Så det tror jag man får ta - bara man ser att de är smalare i övrigt.

Min störste ser inte ut som en säl längre, det är jag väldigt glad för :D
 
Sv: Åh min pudding!

*fnys* Rejält överviktig!?! :mad: Det var bara lite trivselkula!

Skämt åsido så är en magpåse säkert mest ett kosmetiskt fel, men tyvärr är det ännu inte "bara hud" i gullepluttens fall. Väldigt dallrig och tjock hud i såfall... Men resten av katten är i bra hull nu, inget extra späcklager eller begynnande dubbelhaka.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Färsk/frystorkat foder
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp