D

dragon_girl

Min hund Tussie är död och jag kan inte fatta att dem kunde stjuta henne fast hon skakade ju hela tiden gud vad jag :cry: Har ni förlorat en hund så vet ni hur det känns :(
 
Vi fick avliva en shäfer akut. hon blev lam i bakkroppen och kunde inte röra sig, och vi fick inte lyfta henne för då skrek hon något otroligt.
Vi fick avliva henne på gården med gevär. fanns inget annat att göra då vi bor i en liten stad och ingen veterinär kunde komma till platsen :( :(


Tryggt kändes det iaf att veta att grannen var jägare och har fått avlivat hundar akut i skogen tidigare. han viste vad han gjorde och hon somnade på en gång! :cry:
 
hela hon skakade men de var inget fel när gick den sista promenaden men när vi kom hem började hon skaka igen det kändes hemskt gud vad jag saknar henne :cry: :( men jag hoppas är en bra :angel:
 
Blev hon skjuten för att hon skakade om jag har fattat det rätt?
Varför åkte hon inte till veterinären för?
 
LIder med dig vet hur det är att avliva en hund kunde inte vara i rummet var tvungen att gå !!! :cry:
 
tor mig jag vet... min lilla bebis blev bara tre, han blev överkörd... i morgon är det 1 månad sedan, och det känns fortfarande så overkligt...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vad gör man då hur orkar man? Kan inte berätta vad som har hänt i detalj då det involverar en person som inte är aktiv här och jag inte...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 870
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 216
Senast: geting
·
Hundavel & Ras Har suttit och läst lite om hur olika raser har förändrats sedan de introducerades. Man blir lite slagen av hur många raser har förlorat...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 286
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Hej fellow hundnördar! Skulle behöva lite hjälp i tänkandet kring en andra hund. Har för närvarande en snart 3 år gammal aussie-kille...
2
Svar
33
· Visningar
2 164
Senast: snorp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp