Ainsley Sadel

S

__Stilett__

Tror jag stavat rätt nu.
men Ainsley Dressyrsadlar.
har dom ngt återförsäljare, prislägen etc? hemsida?
vad tycker ni om dessa?
 
Jag var sugen på en Ainsley och hade en hemma och provade på min häst, men den passade inte hennes rygg. Den hade jag hemma på prov (ny) via en liten lokal butik vi har här, men jag vet att jag hittade någon hemsida då när jag var intresserad av den sadeln.

Jag har för mig att priset ligger runt 11 tusen, men tänk på att rida i den om du provrider för iaf på min häst så såg den kalas ut när vi la på den och den är ju "djup och hög" framtill, men när jag satt på hästen låg den ändå inte bra vid manken, knepigt.

Annars har jag ridit väldigt mycket i en Ainsley som min kompis hade till sin häst och jag tycker det är en grymt bekväm sadel för ryttaren, rejält bakvalv har de ju och mjukt säte. Sen hur de är för hästen eller kvalitet har jag inga kunskaper om, men jag som ryttare älskade den sadeln! :love:
 

Liknande trådar

Fritid Bokade flygbiljetter till Kenya via KLM:s hemsida häromdagen. Min resekompis har en accent både i sitt för och efternamn, men bokningen...
Svar
9
· Visningar
570
Senast: gulakatten
·
Utrustning För behovet uteritter och lätt dressyrarbete, vilken sadel etc. gör det lättast att sitta kvar på hästen och inte åka av? (dvs för att...
2
Svar
20
· Visningar
1 265
Senast: Oknytt
·
Utrustning Hej! Hoppas detta är en okej tråd att göra här :) Jag måste sälja min mammas sadel då hon inte rider längre och undrar lite om den...
Svar
8
· Visningar
743
Utrustning Försöker hitta rätt sadelgjord till min lite känsliga ardenner, hade en ELT som satt bra, men tyvärr tyckte han att det rörde sig för...
2
Svar
20
· Visningar
1 132
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Födda -21
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp