Airpodsen ramlar ur!

Ketrawzc

Trådstartare
Har haft några billiga kopior som faktiskt suttit bra. Visst har jag fått trycka till dem ibland men aldrig tappat trots ridturer, jogging och cykling.

Kostade på ett par AirPods nu och de fixar inte ens en promenad! Har tappat den ena två gånger nu första veckan!

Köpte några siliconöverdrag och de sitter nog lite bättre men känns inte helt tryggt.
Vad har ni för grejer och lösningar? Det är generation 2 (2019)
 
Inga alls tyvärr. Provade ett antal olika för några år sedan men tycker inte att det alls fungerar och inte heller alls bekvämt. Så jag gav upp. När jag behöver headset använder jag ett over-ear.
 
Har haft några billiga kopior som faktiskt suttit bra. Visst har jag fått trycka till dem ibland men aldrig tappat trots ridturer, jogging och cykling.

Kostade på ett par AirPods nu och de fixar inte ens en promenad! Har tappat den ena två gånger nu första veckan!

Köpte några siliconöverdrag och de sitter nog lite bättre men känns inte helt tryggt.
Vad har ni för grejer och lösningar? Det är generation 2 (2019)
Har inte haft problem med mina trots små öron. Har inga överdrag. Håller även under träning och löpturer.
Ibland kan det kännas som att de inte sitter men brukar röra på huvudet och testa, de sitter alltid kvar.
 
Har inte haft problem med mina trots små öron. Har inga överdrag. Håller även under träning och löpturer.
Ibland kan det kännas som att de inte sitter men brukar röra på huvudet och testa, de sitter alltid kvar.
Önskar det vore så. Tappade den ena när jag galopperade första gången och sen igen i trav på framridningen i helgen 😅
 
Jag har gett upp och använder bara lurar som har båge bakom örat eller riktiga hörlurar som sitter över huvudet på något sätt. Alla andra lösningar ramlar ur. Förstår inte hur folks öron är konstruerade om såna man bara stoppar in lite i öronen faktiskt sitter kvar 😅
 
Har haft några billiga kopior som faktiskt suttit bra. Visst har jag fått trycka till dem ibland men aldrig tappat trots ridturer, jogging och cykling.

Kostade på ett par AirPods nu och de fixar inte ens en promenad! Har tappat den ena två gånger nu första veckan!

Köpte några siliconöverdrag och de sitter nog lite bättre men känns inte helt tryggt.
Vad har ni för grejer och lösningar? Det är generation 2 (2019)
Beställde ett snöre som man sätter fast bakom nacken som också sitter i podsen. Har precis samma kassa öron men nu slipper jag iaf leta när de ramlar ur..
 
Har haft några billiga kopior som faktiskt suttit bra. Visst har jag fått trycka till dem ibland men aldrig tappat trots ridturer, jogging och cykling.

Kostade på ett par AirPods nu och de fixar inte ens en promenad! Har tappat den ena två gånger nu första veckan!

Köpte några siliconöverdrag och de sitter nog lite bättre men känns inte helt tryggt.
Vad har ni för grejer och lösningar? Det är generation 2 (2019)
De är väl likadana som de med sladd? Sitter de bra?

Men jag har sett att det finns lösa ”bågar” som man kan sätta på för att säkra😊
 
Vrider du om poddarna när du stoppar in dom i öronen?
Har testat vrida dem olika men ingen skillnad. Tycker det sitter bäst ”nedåt”.
De är väl likadana som de med sladd? Sitter de bra?

Men jag har sett att det finns lösa ”bågar” som man kan sätta på för att säkra😊
Jag lär köpa båda. De vanliga har jag aldrig tänkt på att jag tappar, inte såhär.

Tappade den 2 gånger på framridningen nu så gav upp!! Red hela passet igår med båda i, då kändes det bra. Men idag går det inte. 🤔
 
Har testat vrida dem olika men ingen skillnad. Tycker det sitter bäst ”nedåt”.

Jag lär köpa båda. De vanliga har jag aldrig tänkt på att jag tappar, inte såhär.

Tappade den 2 gånger på framridningen nu så gav upp!! Red hela passet igår med båda i, då kändes det bra. Men idag går det inte. 🤔
Och det var inte så enkelt att du råkade sätta dem i fel öra så att säga? Jag har bara de med sladd men för mig trillar de ut direkt om jag inte har dem på rätt sida.
 
Och det var inte så enkelt att du råkade sätta dem i fel öra så att säga? Jag har bara de med sladd men för mig trillar de ut direkt om jag inte har dem på rätt sida.
Nej det var rätt öra. Bytte också pod och öra men det ramla ur också 🙄
 
Funderar om dessa kan hjälpa? Eller om jag behöver riktiga krokar typ runt örat .

A12E90F9-E6E8-431B-A487-6CA2D881DF8E.png
 
Mina Jabra sitter bra, vrider dem lite när jag sätter i dem. När jag rider lektion och använder dem drar jag en bit kirurgtejp ovanpå för att vara säker på att inte behöva leta i ridhusunderlaget :D Men jag tror det är mest för att jag inte ska behöva oroa mig, det känns inte som om de håller på att lossna. Tidigare hade jag ett par Nero TX som också satt jättebra. Tyvärr gick jag ifrån dem på Kastrup.
 
Mina Jabra sitter bra, vrider dem lite när jag sätter i dem. När jag rider lektion och använder dem drar jag en bit kirurgtejp ovanpå för att vara säker på att inte behöva leta i ridhusunderlaget :D Men jag tror det är mest för att jag inte ska behöva oroa mig, det känns inte som om de håller på att lossna. Tidigare hade jag ett par Nero TX som också satt jättebra. Tyvärr gick jag ifrån dem på Kastrup.
Med facit i hand skulle jag kanske kollat på andra modeller. Men nu har jag dessa och de är använda så kan inte lämna tillbaka 😅

Däremot tejp! Jag hade tyvärr ingen med mig på tävlingen igår men vi pratade om det. Så får det bli nästa gång! 😃

Beställde också hem dessa. Få se om de sitter fast eller om det blir ännu mer skrot i öronen bara.

C95B2DD6-2589-4139-B47B-866DD37C6AF7.png
 
de enkla siliconöverdragen hade en livslängd på ca 3 dagar sen hade den ena samlat av.
De jag beställde sist, buddyzarna, sitter kanon! Är inte orolig längre, bekvämt och känns säkert.
Men.
199kr och då får man tre par, en S en M och en L. Jag kan bara ha S såklart. Vill ha ett par S till så lär köpa en till förpackning med alla storlekar för 199kr🤓🙈
Och de lär plockas av när pluttarna ska ner i laddasken. Så osmidigt 🤣
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 779
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 548
Senast: QueenLilith
·
Hästhantering Jag har för 3 mån sen köpt min första egna häst, ett 8-årigt sto, polsk import (polsk angloarab). Jag har hållt på med många hästar med...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
15 821
Hästmänniskan Är det någon mer än jag som har 2 hästar som bor på 2 olika ställen? :o Ponnyn plockade jag ur lösdriften i stallet där jag har mitt...
Svar
15
· Visningar
1 307
Senast: Mimmimamma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp