Bukefalos 28 år!

Åka till Falsterbo 2017?

Emixa

Trådstartare
Hej alla glada! :D Tänkte bara kolla här inne om det är många som ska till Falsterbo Horse show i år? Vilka dagar ska ni dit? Vad är det viktigaste att se enligt er? Och är det helt enkelt någon som kanske vill dit men inte har bestämt något? :D :angel: skicka gärna PM om du inte vill svara här:banana:
 
Kommer vara där hela veckan. Kommer titta på mycket dressyr men även försöka ha lite ren semester, hänga på stranden om vädret är bra osv.
 
Jag hoppar själv 6års Folksam open, så kommer va där iaf Sön-Tis. Sen får vi se om det bli final eller inte men kommer nog åka ner någon dag sista helgen också oavsett.

Det om brukar var mest uppskattat (Beroende på vad man är intresserad av) är ju huntingen på Onsdagen, derbyt på Lördagen och Grand prixen på Söndagen :up:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag sitter och kollar var jag kan få tag i växter till min skogsträdgård. Det finns ställen lite här och där. Den stora haken är att man...
Svar
13
· Visningar
908
Senast: Wille
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 111
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 321
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 623
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp