Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon medlem av Betti-familjen såg vi inte i Edsbro idag. Köttbullen var där och såg till att banpersonalen hade något att göra.Men det var han iofs inte ensam om, jisses vad det flög bommar i 1,10 och 1,20.
Någon medlem av Betti-familjen såg vi inte i Edsbro idag. Köttbullen var där och såg till att banpersonalen hade något att göra.Men det var han iofs inte ensam om, jisses vad det flög bommar i 1,10 och 1,20.
Tja, det här var inga nyheter för oss. Han KAN hoppa, det tvivlar vi inte på. Men det är mycket som ska funka... Och en mage som innehåller alldeles för mycket gräs, då blir det tungt att hoppa "högt".Hur kan man bli FET på 2 veckor NU?
Det här är trådkapning, men Lena är nog på så bra humör idag att det inte gör något..![]()
![]()
Kl
nåväl, efter helgens bravader så åker iaf Grå o jag till Åkerbo!
Och eftersom jag denna gång inte tänker lämna något åt slumpen ämnar jag även Importera Hästskötare från Kungsbacka....(MED rosa jacka!)
Jo, som Importerad Ryttare är hon inte så bra...men som Importerad Hästskötare har hon inga plumpar i protokollet än...(förutom att hon är värdelös på att fläta, putsa, och hålla ordning....
)
Det är ju det som är hästskötarens viktigaste uppgift! jag hoppas verkligen att hon får betala sin egen mat, boende mm om hon inte gör rätt för sig
.
![]()