Akut hjälp med Leon?

vallhund

Trådstartare
Någon som kan förbarma sig över honom?
Jag åkte in med ambulans torsdag kväll o en mindre trevlig granne mer eller mindre kidnappade honom. Nu ringer grannen o kan inte ha kvar honom. Själv kan jag inte göra något på 7 - 10 dagar. Han finns i Riala (Bergshammra, Norrtälje), ev kan jag ordna transport.
Please....
 
Någon som kan förbarma sig över honom?
Jag åkte in med ambulans torsdag kväll o en mindre trevlig granne mer eller mindre kidnappade honom. Nu ringer grannen o kan inte ha kvar honom. Själv kan jag inte göra något på 7 - 10 dagar. Han finns i Riala (Bergshammra, Norrtälje), ev kan jag ordna transport.
Please....
Kan han vara själv och funkar han med katt kan han vara här
 
Leon åker bil.
 

Bifogade filer

  • 1AC85697-DDFF-4675-97E0-7FA0646C93E9.jpeg
    1AC85697-DDFF-4675-97E0-7FA0646C93E9.jpeg
    217 KB · Visningar: 490

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 394
Senast: tott
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 501
Senast: Lhas
·
Juridik & Ekonomi I mars bokade jag flyttfirma för utlandsflytt den 15 maj. Fick skriftlig bokningsbekräftelse efter att ha godkänt offert och allt var i...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 554
Senast: ameo
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 185

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp