Akut - Idéer för maskeradhoppning

Tieo

Trådstartare
Vi ska ha maskeradhoppning på skolan väldigt snart. Men jag vet inte vad jag skulle kunna klä ut mig till.
Hästen (en frieser) är inte min så jag kan inte måla den, och jag bor vid skolan tillfälligt så alla saker jag hade kunnat använda är hemma, vilket är 3 timmar bort. Så jag har bara basic saker att använda.
Jag hinner nog inte få paket på posten.

Min enda idé är att tillverka enhörningshorn och sätta fast den på något sätt. Men det känns lite för lite om det är allt jag gör, vet inte om hästen kanske blir rädd för hornet också.

Skulle bli väldigt tacksam för förslag som är enkla att utföra

(bild på hästen ❤)
20211022_104106.jpg
 
Hmm tänker att hästen behöver du knappast klä ut utan kan ju mer inrikta på dig.

Lucia? Luciakrona och vitt nattlinne
Älva - Tyllkjol, Billiga vingar och spöet som en trollstav
Pirat Svit skjorta, väst
Cowboy
Jultomte
Spöke Vitt lakan - om inte hästen blir för frädd att det fladdrar vill säga.
 
Prinsessan och draken.
Fläta in grönt garn i man och svans. Gult rött och orange papp som eldsflammor på nosgrimman. Guldkrona på hjälmen och en klänning på dej.
 
Hade jag haft en svart häst hade jag klätt ut oss som humlor 😊 Rätt lätt gjort med gult schabrak och lindor. Ids man kan man göra ett diadem med piprensare och bollar som antenner och spänna upp lite tyg på nå metallram och göra ett par vingar. Och så har man själv en gul-svartrandig tröja.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag är ganska okunnig när det gäller bett och har hållit mig väldigt basic hela tiden. All min erfarenhet är ju från ridskolebetsling...
2
Svar
21
· Visningar
793
Senast: Linda_A
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
761
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 601
Senast: MML
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
2 891
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp