E

elifet

Har en liten fråga, eller ja ett par stycken som det är lite brådis på...;)
1. Går det BARA att köpa TR på ridsportshemsida?
om inte var finns det??
2. Är jag blind eller bara dum som inte hittar TR I i deras shop?
3. Om man köper TR nu finns det inte för 09?
det står att det inte finns i tryck än.. och eftersom jag behöver TR snarast så blev jag lite tveksam..
Måste ha TR till gröntkortkurs och jag har ingen lust att printa ut hela TR direkt :P

Hoppas det finns nåogn vänlig själv som vill svara på mina frågor^^
 
Sv: Akut tr

Oj såg nu att du inte ville printa ut allt. Jag vet faktiskt inte om det säljs tr så längre...
 
Sv: Akut tr

går det inte :O det var konsitgt, man kan ju beställa de andra TR..
jag tycker det är lite knöligt med så mycket papper bara, smidigare i en bok :S
 
Sv: Akut tr

Har inte din ridskola några att låna ut? När jag tog mitt kort fick jag låna ett eget TR under hela "pluggningstiden". Fråga? :)
 
Sv: Akut tr

Problemet är att det bara finns 1 Tr i en grupp med 23.. "/
 
Sv: Akut tr

Dotterns ska oxå gå grönt kort-kurs,
så jag printar ut det och tänkte sedan sätta in dem i varsin liten pärm eller nåt. ;)
 
Sv: Akut tr

Du har rätt i att de bara finns att köpa på ridsportsförbundets hemsida och ändringarna för 2009 är inte med i de TR de säljer.
Hade jag varit som dig hade jag kollat vad priset blir om du låter ett tryckeri skriva ut de TR du behöver, det behöver inte bli dyrare än att beställa från shopen.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
554
Senast: Takire
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
2 022
Senast: Twihard
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 680
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 712

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra torrfoder
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Min sambo mår dåligt av hunden

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp