S

semlis777

jag har lånat ut min ponny och nu så har han skadat sig, och jag måste ta reda på försäkringsnummret och 020 nummret har inte öppet. hur ska man göra?? man vill ju gärna inte åka till helsingborg och betala flera 1000kr bara för att man inte hittar nummret. kan man inte uppge ägare och hästens namn till vet och så kan dom kanske ta reda på det på nått sätt????
 
När min häst skadade sig så stod pappa på försäkringen men han var inte med till vet. Vi gav dem pappas namn och personnummer och vilket försäkringsbolag och det räckte.

M.
 
Personnummer på den som står för försäkringen räcker. Du får ändå inte försäkringsnumret via telefon...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 769
Senast: Saigon
·
Ekonomi & Juridik Försöker läsa mig upp och tycker sånt här är kul och interessant, men känns klokt att bolla lite med andra som har mera erfarenhet i...
2
Svar
35
· Visningar
3 071
Senast: ameo
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 752
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 434
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp