A

Ammi

Sitter och packar väskan inför morrondagens tävling :crazy: .. Har någon något bra förslag på nått som är bra att få bort fläckar med på vita ben :angel: ... något sånt där "husmors" tips. ?? :bump:

tack
 
Sv: Akut..

Tipp-ex? :angel: Har inget förslag faktiskt om du inte hinner tvätta brallorna. Då är det ju fläcklösare som gäller, men det beror ju på vad det är för fläck oxå?
 
Sv: Akut..

ja menade mera hästens ben.... hehe


ja ska ha svarta jeans på mig.. och dom e rena!
(hoppas ja) ;-)
 
Sv: Akut..

Jag har ett lila shampo som e shitbra. Kommer tyvärr inte ihåg vad det heter men vanligt yes diskmedel funkar också fint. Skölj noga bara!
 
Sv: Akut..

Nu är det väl försent, men till nästa gång kan du ju ha mitt tips i åtanke. ;)

Fukta fläckarna och ha på potatismjöl. Fungerar superbra!


/trazel - som alltid tävlade en vit skimmel :p
 
Sv: Akut..

ja tror att de lila schampot heter bloomgroom....de e iaf superbra!
 
Sv: Akut..

tack för tipsen! det blir till nästa tävling! Men vi blev iaf reserv champion så de va ju bra! ;)
 
Sv: Akut..

:o ops.... trodde du menade på brallorna när du skrev att du höll på att packa väskan :o sorry :crazy:
 
Sv: Akut..

jag tävlade en skimmel i söndas och tog en ganska hård rotborte och doppa den i en hink vatten och borstade bort en bajsfläck på ganachen på morgonen, och det funkade :)
Kan säga att jag inte haft skimmel innan bara fina mörka färger där sånt inte syns.
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 540
Senast: zarmino
·
Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 353
Senast: Lisalei
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 162
Senast: Castellini
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 408
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Min sambo mår dåligt av hunden
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp