Alcatraz hingstar?

Har själv hittat Cooper II, med den underbara stammen Clarimo x Alcatraz x Contender, som blev diskad från godkännande i Holstein för doping. Men det verkar ju stört omöjligt att hitta var han eventuellt verkar/verkat i avel i år. Någon som vet?

Han var uppe på auktion i Holstein såg jag men vet inte om det var efter första eller andra gången han blev godkänd. Har frågat uppfödarens flickvän/fru men fick inte mycket mer där om vart han eventuellt verkar :(
 
Cooper II har ju en helbror också godkänd och en halvbror e Casall som också är godkänd enligt horse telex

cooper.PNG
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Såg en annons på Hästnet på en häst till salu. Säljaren skrev att hon kommer att kräva anställningsbevis av köparen med motiveringen att...
2
Svar
25
· Visningar
2 726
Senast: co-SMAD4
·
Avel Fick ett hingstföl i slutet av juni iår och planen var att ta hem sto och föl som inackordering för sällskap till honom. Tyvärr blev han...
2
Svar
32
· Visningar
3 113
Avel Hej! Jag har en äldre SWB som gått med föl innan men inte tagit sig hos förra ägaren . Men med aktiv ridning och en bra ut kollad...
Svar
5
· Visningar
1 241
Senast: Freazer
·
Avel https://www.hippson.se/artikelarkivet/forskning/wffs-kopplat-till-dressyregenskaper-manga-hingstar.htm Jag blev glad av den här...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 727
Senast: Zoya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp