Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hade en cavalier tik som blev 6 år, mamma hade en tik som blev 12, båda hade hjärtfel, mammas blev även blind och döv, men det hör väl till åldern antar jag. Kanske ska nämna att min tik fick äta medicin från att hon va 2 år gammal. *suck*,
Haft en cavalier med hjärtfel. Den fick aldrig någta mediciner men bodde på landet och fick röra sig mycket. (så mycket den ville) Hunden blev 14 år.
/absolut
Hundavel & Ras När vi letade "liten" hund och var på Stockholmsmässan för att prata och klämma och känna, var det en liten norrbottning som planerade...
Hästmänniskan Ja, jag hoppas hitta ev lösning snart. Jag kan bara följa ett råd åt gången så då har jag börjat med jäst och minska lucern. Anledningen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller.
Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.