Algotsson Ostholts häst kämpar för livet

En stor tragedi inträffade i veckan när Sara Algotsson Ostholts hästtransport började brinna och en av hennes tävlingshästar avled.
Den andra hästen i bilen överlevde – men kämpar nu för sitt liv
”Alla mina tankar är med henne varje sekund. Veterinärerna gör ett fantastiskt jobb. Jag hoppas bara att hon är tillräckligt stark att kämpa sig igenom det här”, skriver Algotsson Ostholt på Instagram.
 
Jag kunde inte låta bli att gråta en skvätt för det är så sorgligt , en onödig olycka kan tyckas.:cry:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 446
Senast: Fiorano
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 692
Senast: Rie
·
  • Artikel
Hästnyheter På en motorväg i Polen förändrades Sara Algotsson Ostholts ryttarliv när hästtransporten började brinna. När det värsta hände gjorde...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Sara Algotsson Ostholt drabbades tidigare i veckan av en tragedi när OS-silvermedaljörens hästtransport började brinna och en...
Svar
0
· Visningar
222
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp