Alla våra misslyckade ragg och ligg

Han som somnade mitt i en avsugning har liksom etsat sig fast i hjärnan på mej.. Kanske mest för att jag faktiskt gav honom en chans till och det upprepas O_o (han onykter gång nr1, nykter gång nr2 :confused::meh:)

Egoboost var det ja..
Haha åh I feel ya.

Min sambo slaknade en gång under avsugning. Idag kan vi skratta åt det men jag kände mig inte precis som en sexgudinna. 🙄
 
Har många märkliga män som kommit och gått i mitt liv...

En av dem träffade jag på nattklubb. Hans vän var intresserad av min vän, jag som var berusad och på festhumör pratade med honom. Blev lite hångel på dansgolvet, vi bytte nummer innan vi skiljdes åt efter stängning. Dagen efter började smsen hagla in. När jag inte svarade tillräckligt fort kom det nya med följdfrågor. Han började fråga om vi kunde ses, vilket jag kunde tänka mig. Någon gång i framtiden. Men han ville ses NU. Vi bodde ca 1 timmes bilfärd och ännu längre kommunalt från varandra, jag som var trött och bakis hade ingen lust till det. Slutade med att han inte ville ha kontakt med mig mer för jag var för oengagerad i vårt förhållande....?

En annan kille träffade jag på ett lokalhak. Jag var ute för att ta bara en öl, han var trevlig och vi pratade ganska länge. Vi började träffas lite smått, visade sig att han nyligen brutit med sitt ex. Redan där borde jag sprungit min väg men förnuftet kanske inte alltid stämmer överens med resten. Vi sågs ett par gånger varav sista tjatade han sig till att jag skulle komma över. Han hade suttit och druckit billigt rödvin hela kvällen. Jag funderade på att åka hem men han övertalade mig att vara kvar. Han däckade i sängen och jag försökte sova, skulle upp tidigt och arbeta nästa dag. Hans ex ringde den natten hela natten. När hon inte skickade sms. Jag fick inte liv i karln och la en kudde på telefonen för att få någon ro. Till slut åkte jag därifrån. Vi hörldes en gång inte mer, jag såg sen på Facebook att de gått tillbaka till varandra och jag kände att de rcä verkade nog förtjäna varandra 😅.
 
Mitt mest värdelösa förhållande stannade jag i alldeles för länge bara för att det kändes så jobbigt att göra slut. Efter två år kände jag tillslut att det fick vara nog och sa att jag inte var lycklig i vår relation och att jag ville göra slut. Hans svar var ”jaha, men det vill inte jag”. Som att det krävdes samtycke från båda för att relationen skulle ta slut. Jag blev så paff att jag inte lyckades komma på ett bra svar men tänkte väl att budskapet gått fram. På kvällen ville han att vi skulle gå ut och äta, jag trodde det var underförstått att vi skulle prata ut om relationen men han tyckte att det var ett bra läge att fria :nailbiting::nailbiting::nailbiting:.
Åååh typ sådär sa ett ex också när jag ville göra slut, efter två år med haha. "Jaha, men det kan inte bara du bestämma sådär". Minns inte vad jag svarade, men i mitt huvud var det extra mycket slut då.
När jag efter ett tag träffade en ny, så började exet skriva till honom och påstå att vi fortfarande hade nåt ihop och sådär.. Då hade jag inte pratat med honom alls på ett halvår, och vi gick i samma klass...
 
Åååh typ sådär sa ett ex också när jag ville göra slut, efter två år med haha. "Jaha, men det kan inte bara du bestämma sådär". Minns inte vad jag svarade, men i mitt huvud var det extra mycket slut då.
När jag efter ett tag träffade en ny, så började exet skriva till honom och påstå att vi fortfarande hade nåt ihop och sådär.. Då hade jag inte pratat med honom alls på ett halvår, och vi gick i samma klass...

Herregud, det hade definitivt kunnat hända med mitt ex också. Så himla märkligt beteende, som att man bara ”jaha nej men då fortsätter vi då”?
 
Han som somnade mitt i en avsugning har liksom etsat sig fast i hjärnan på mej.. Kanske mest för att jag faktiskt gav honom en chans till och det upprepas O_o (han onykter gång nr1, nykter gång nr2 :confused::meh:)

Egoboost var det ja..
Haha åh I feel ya.

Min sambo slaknade en gång under avsugning. Idag kan vi skratta åt det men jag kände mig inte precis som en sexgudinna. 🙄

Det kan nog inte bli mer osexigt, självförtroendet får sig verkligen en törn (jo, det har hänt här också :angel:)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 792
Senast: jemeni
·
Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 590
Senast: Lipperta
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
7 503
Senast: As_Vegas
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 087
Senast: Karminnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp