Alla våra misslyckade ragg och ligg

... :rofl:

Påminner mig om en kompis som berättade om en engångsgrej med en snubbe som så fort han kommit, snabbt som fan drar sig ur, ställer sig bredbent på sängen och utbrister "FY FAN VAD JAG ÄR BRA!". Att döma av tonen när hon berättade om det så kanske hon inte nödvändigtvis delade hans uppfattning :p
Ropade han eller sjöng han? Som på studenten? :rofl:
 
Kommer och tänka på en kväll när jag var ute och festade. Satt på uteserveringen för nån kompis skulle väl röka. Jag har ingen aning om vem han var eller hur vi kom in på ämnet. Hur som, av någon anledning har han fogat om jag har någon tatuering, så där "gubbsjuk-flåsigt" (jag var väl knappt 18,han kan väl varit 20 år äldre),varpå jag svarar att jo det har jag. Hån gör på, frågar vad detr, vart den sitter, om han kan få se. Och jag kan då inte låta bli att svara, att nä jag vill inte berätta vad detr, och att den sitter på ett ställe som inte syns när kläderna är på. Detta upprepas ett antal gånger, han fogar och jag svarar på liknande sätt hela tiden. För det att låta som att det är ett "snuskigt ställe" den sitter på, typ på rumpan eller I närheten av könet. Efter många om och men går han därifrån. Och kompisen frågar då såklart vart fan tatueringen sitter :rofl: jag svarar med att dra ner strumpan och visa, ovanför fotknölen har jag mitt stjärntecken :rofl: :rofl: :cool:
 
Kommer och tänka på en kväll när jag var ute och festade. Satt på uteserveringen för nån kompis skulle väl röka. Jag har ingen aning om vem han var eller hur vi kom in på ämnet. Hur som, av någon anledning har han fogat om jag har någon tatuering, så där "gubbsjuk-flåsigt" (jag var väl knappt 18,han kan väl varit 20 år äldre),varpå jag svarar att jo det har jag. Hån gör på, frågar vad detr, vart den sitter, om han kan få se. Och jag kan då inte låta bli att svara, att nä jag vill inte berätta vad detr, och att den sitter på ett ställe som inte syns när kläderna är på. Detta upprepas ett antal gånger, han fogar och jag svarar på liknande sätt hela tiden. För det att låta som att det är ett "snuskigt ställe" den sitter på, typ på rumpan eller I närheten av könet. Efter många om och men går han därifrån. Och kompisen frågar då såklart vart fan tatueringen sitter :rofl: jag svarar med att dra ner strumpan och visa, ovanför fotknölen har jag mitt stjärntecken :rofl::rofl::cool:
Alltså, det var inte kompisen som rökte som frågade (det blev tydligen varianter av foga i inlägget :banghead:) utan en random gubbe :rofl: så kan det gå när man skriver lite för fort...
 
Mitt livs värsta date:

(Bakgrund)
Tappar bort mitt sällskap på en nattklubb utomlands, och står utan telefon och plånbok vid stängning.
Träffar en svensk man i ett stort svenskt, jämnårigt sällskap som känner till namnet på den gata jag anger att jag bor på. Mannen säger att jag kan få göra sällskap med dem hem - för de bor precis i närheten av den angivna gatan. Efter 1h hemresa anländer vi till deras bostad varav jag frågar hur jag skall fortsätta på bästa sätt för att ta mig hem.
Får då till svar att "jag gör bäst i att sova över, eftersom den gatan jag bor på ligger på andra sidan stan och att jag aldrig kommer kunna ta mig dit på egen hand...hehe".
Jag vände i dörren och tog mig hem på egen hand. 90min promenad och 20min liftning. I miniklänning och klackarna i handen. Förbannad och jääävligt självständig.

Här kommer det intressanta. Ett år senare hör mannen av sig och ber om ursäkt, han är i Sthlm och frågar ut mig på en date. Jag är singel och tackar ja. "Han kanske har mognat" (:banghead::banghead::banghead::banghead:)

Vi möts upp på stan och han rekommenderar en restaurang på gångavstånd. Det visar sig vara en undermålig kvarterskrog där han ofta ätit lunch med sina skolkamrater under gymnasietiden. Efter att ha ätit upp vår överkokade pasta och bestämt oss för att gå vidare reser han sig hastigt upp och går mot dörren. Han står och väntar på mig utanför varav jag måste betala för oss bägge innan jag kan gå ut. Han nämner aldrig något om detta, säger inte ens tack.
När jag kommit ut har det börjat regna, och jag bestämmer mig för att tacka och dra mig hemåt. Varav han säger "Du har bil va? Du kan inte köra hem mig så slipper jag gå i regnet?".

Jag körde hem honom och hörde aldrig av mig igen, och svarade heller aldrig när han fortsatte skriva.

Lärdomar till mig av detta: Ungefär 16383 stycken.
Jag var med om något liknande. Jag var på Rhodos, min då BFF och hennes kille bodde där. Vi skulle ut och äta, en kompis till honom med hoj skulle med. Jag var inte ett dugg intresserad och ville åka tillbaka till hotellet efter middagen. Då försöker han smöra lite och erbjuder mig att köra, jag har åkt ganska mycket MC tidigare. Jag sätter mig och ska starta, då säger han åt mig att tå upp bägge fötterna på fotpinnarna :confused: Jag säger att hojen kommer ramla då, så nej. Han fortsätter att insisterar och jag tänkte att vafan, hans hoj, den kanske funkar annorlunda. Jag sätter upp bägge fötterna.... Och vi kraschar i diket, från stillastående :banghead: Han blir skitförbannad och jag går därifrån. Har ingen aning om var jag är, kan lokalisera stranden och går längs stranden till det är ljust ute och ser mitt hotell i horisonten. Vet inte hur länge jag gick...
 
Apropå kukar som slaknar, poppar det upp ett sådant minne från svunna tider - från då man såg nöje i att åka lyxkryssning till Åland på den legendariska karibien-fararen Apollo 3.

Apollo_III_MAR_880726_3.jpg


Hur det nu gick till hamnade jag i hytt med en tjej i passande ålder, och hon sätter igång att utöva oralsex nånstans åtta fot under vattenlinjen, strax intill maskinrummet.
Tyvärr är kvaliteten på övningen omvänt proportionell med alkoholhalten, och lite för mycket tänder får hela scenen att vekna.
Så stannar hon till, tittar upp, och frågar "E ru bög eller?"

"Ja. Men man måste ju pröva hur det är på andra sidan." borde jag svarat.
 
Kommer ihåg en man som bara juckade med den längst in, alltså mer gungade med fram och tillbaka, när jag efter stund frågade vad han gjorde så svarade han:
"Det är såhär man når G-punkten! Visst är det skönt?!"
Jag: "Nja inte direkt.. mest märkligt faktiskt"
Han: "Det blir skönt snart!"
Jasså, det var nyhet för mig...
 
Kommer ihåg en man som bara juckade med den längst in, alltså mer gungade med fram och tillbaka, när jag efter stund frågade vad han gjorde så svarade han:
"Det är såhär man når G-punkten! Visst är det skönt?!"
Jag: "Nja inte direkt.. mest märkligt faktiskt"
Han: "Det blir skönt snart!"
Jasså, det var nyhet för mig...
Åh gud, jag har också stött på varianter av den... Någon försökte sig på någon typ av "cirkeljuck", in med kuken så långt det gick sen gunga runt som en cirkel (eller ja, vad det nu skulle föreställa). Ytters märkligt.
 
Jag vet att jag berättat om min vän i nån gammal tråd, han har i långa perioder testat stora delar av utbudet i vår lilla stad om man säger så:D

Iaf, denna utekvällen hade han spanat in en tjej med en lång, fantastisk, blond fläta. Framåt småtimmarna följde hon med hem, jag kan bara tänka mig vilka bilder han hade i huvudet som innefattade den där flätan... iaf, de hamnar i säng, och hon... Plockar av flätan! Den var fejk:laugh:

Han var mycket besviken:p
 
Sämsta jag minns - en kille som började med romantisk picknick vilket verkade lovande. Väl i sängen var det bara dunka dunka så monotont att jag kom på mig själv att ligga och fundera på vad jag behövde handla på vägen hem :up:
Och en annan var jag på väg att fråga om han fått in den än, då gick det för honom :D
 
Min sambo glömde bort att vi hade sex. Han skulle gå och hämta en flaska vatten. När han kom tillbaka satte han sig på sängkanten, drack några klunkar, klädde på sig och gick till datorn. Jag låg kvar där och undrade vad jag skulle säga till honom. ”Excuse me, you were doing someone.” :confused:

Han kom på det en dryg halvtimme senare. :laugh:
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 341
Senast: jemeni
·
Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 573
Senast: Lipperta
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
7 458
Senast: As_Vegas
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
10 935
Senast: Karminnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp