Alla våra misslyckade ragg och ligg

Var på dejt med en kille från en annan avdelning på mitt jobb. Han hade varit på mig i några veckor och var snygg, några år äldre än mig och advokat så tänkte why not.

Han hade bedyrat att vi skulle äta en mysig hemlagad middag hemma hos honom då han hade skrytigt vitt och brett över sin matlagning. När jag kommer hem till honom så visar det sig att han inte alls har lagat mat, utan köpt hem sushi. Det enda som fanns att dricka var rödvin vilket jag avskyr och hade nämnt tidigare. Tänkte inte mer på det då jag gillar sushi och höll mig till vatten. Middagen var sjukt stel, kändes som en arbetsintervju typ och han satt mest och pratade om sin lillasysters utseende och om hur söt hon var. :confused:
När vi sen förflyttade oss till soffan så ville han att vi skulle tv-spel med racingbilar istället för att sätta på någon film. Han blev jättesur och grinig varje gång han förlorade och betedde sig som ett litet barn, kände redan där hur avtändande han var.
Helt plötsligt så går han till sovrummet, någon minut senare kommer han ut avklädd i världens tightaste y-fronts kalsonger där man såg minsta detalj mot sin vilja. Han stod glatt och stirrade förväntansfullt på mig, jag tackade då för mig och gick hem. :yuck: Blev något stel stämning på jobbet sen när vi råkade på varandra. :D
 
Hallå hallå här kommer jag och claimar tråden tillbaka innan moderator behöver göra det. Håll er till ämnet!
Tar tillbaka den från vad? Eller har det försvunnit en rad inlägg?

Det verkar som om tråden om fejkorgasmer har försvunnit också eller är jag blind?
 
Vilket den säkert inte gjorde om man använder min och kompisens motto från ungdomen

Var jag full har det inte hänt
Var det mörkt har det inte hänt
Blundade jag har det inte hänt
Och kommer jag inte ihåg det så har det definitivt inte hänt

:D

Påminner om en bekant som gjorde en volta i fängelse och när han kom ut
sa till en annan kamrat som han var skyldig pengar :
-Det har jag strukit ett streck över, jag har börjat på mitt nya liv nu.
;)
 
Spännande på gymmet idag; ung kille (hälften så gammal som jag) och rätt tunn: "Får jag hoppa in och bänka?" jag typ "Visst". Reagerar lite på att han bara tar stången och inte tar av några vikter då jag ändå har 70kg på och han ser ju inte sådär jättevan ut. Han; "Det är så inspirerande att se dig träna ordentligt som tjej, du är som de där i starka brudarna i USA", jag; "Tack men jag tränar inte särskilt mycket i år då jag tagit paus från tävlandet" och fortsatt småprat. Hade nog inte tänkt så mycket på det som ragg om jag inte råkat nämna att min man och jag brukar träna ihop, och han typ " Bor du tillsammans med din man" jag; "Ja, han står ute i receptionen idag". Från att ha varit väldigt pratglad och trevlig så försvann han fort med kommentaren "Jag har bänkat klart nu" jag tänkte att det var lustigt då han bara kört tre gånger och verkade så himla pratglad, han sa sen inte ett endaste ord mer till mig fast vi stötte ihop mellan varven i gymmet.. Kom sen att tänka på den här tråden och kom på han troligen försökt ragga på mig :rofl:. Hade antagligen missat det helt om jag inte haft den här tråden i färskt minne.:angel:
 
Spännande på gymmet idag; ung kille (hälften så gammal som jag) och rätt tunn: "Får jag hoppa in och bänka?" jag typ "Visst". Reagerar lite på att han bara tar stången och inte tar av några vikter då jag ändå har 70kg på och han ser ju inte sådär jättevan ut. Han; "Det är så inspirerande att se dig träna ordentligt som tjej, du är som de där i starka brudarna i USA", jag; "Tack men jag tränar inte särskilt mycket i år då jag tagit paus från tävlandet" och fortsatt småprat. Hade nog inte tänkt så mycket på det som ragg om jag inte råkat nämna att min man och jag brukar träna ihop, och han typ " Bor du tillsammans med din man" jag; "Ja, han står ute i receptionen idag". Från att ha varit väldigt pratglad och trevlig så försvann han fort med kommentaren "Jag har bänkat klart nu" jag tänkte att det var lustigt då han bara kört tre gånger och verkade så himla pratglad, han sa sen inte ett endaste ord mer till mig fast vi stötte ihop mellan varven i gymmet.. Kom sen att tänka på den här tråden och kom på han troligen försökt ragga på mig :rofl:. Hade antagligen missat det helt om jag inte haft den här tråden i färskt minne.:angel:
:laugh:
 
- Ska gå på en andra dejt med en kille som jag var tvungen att åka ca 1 timme med tåg för att träffa. När jag kommer dit visar det sig att han har dubbelbokat sig, så vi spenderar någon timme med att leta efter spel till spelkvällen han och hans polare skulle ha (därav dubbelbokningen), sen käkar vi på Max innan jag åker hem.

- Ett Tinder-ragg dyker upp på en hemma-fest, vi snackar lite men han dissar mig snabbt för en annan tjej. Senare på kvällen kommer de fram och tackar mig för att ha introducerat dom för varandra :crazy:

- Killen som låter kompisen vara med under hela dejten, inte som att han följer med och kollar läget och sen avviker utan han sitter med och snackar hela tiden. Det blev inget mer, speciellt inte när han berättade att han suttit i fängelse. För våldtäkt mot barn...

- Fick ragg på en kryssning. Han över jag under. Jag förväntar mig kanske lite assistans, men nej, han är över mig medan jag ska försöka "guida" rätt. Gick sådär om man säger så...

- Snackar lite med en kille som tillhör samma umgängeskrets som mig, men som jag aldrig riktigt pratat med ordentligt. Det blir lite flirtig stämning och på väg därifrån håller vi handen lite. Vi är en ganska stor grupp som lämnar stället och jag är ganska van vid att folk följer varandra hem bara för att se till att ingen går ensam, så jag tänker inte så mycket på att han aldrig avlägsnar sig när fler och fler börjar droppa av. Vid min dörr förklarar jag att jag inte är intresserad av att han följer med in, men han tycker ändå det är lämpligt att hålla fast mig mot dörren och hångla, tvinga ur mig att jag tycker att han är vacker och gå med på att vi ska börja dejta varandra :confused:O_o Det blev inget med det om man säger så.

- Snubben som trakasserade mig med 15 meddelanden på Messenger för att jag inte hälsat på honom på krogen. När jag jobbade.. Kanske hade lite annat att pyssla med om man säger så.
 
En av mina senaste tinderdejter.

Han är för det första en timme sen, pga trafik. Men ändå.
Sedan tar vi en drink eller två, konversationen är minst sagt stel och trögflytande. Dessutom kollar han telefonen hela tiden.
Vi går och käkar lite pannkakor och återigen, stelt stelt och kollar telefonen två gånger i minuten.

Då föreslår han en bilresa, ja värre kan det ju inte bli tänkte jag.
Vi åkte till stranden, var jättefint, han går lite bakom mig och helt plötsligt kör han handen innanför mina jeans och grabbar tag i rumpan. "Jag kände direkt vilken kemi vi hade"
Ursäkta? :D
 
En av mina senaste tinderdejter.

Han är för det första en timme sen, pga trafik. Men ändå.
Sedan tar vi en drink eller två, konversationen är minst sagt stel och trögflytande. Dessutom kollar han telefonen hela tiden.
Vi går och käkar lite pannkakor och återigen, stelt stelt och kollar telefonen två gånger i minuten.

Då föreslår han en bilresa, ja värre kan det ju inte bli tänkte jag.
Vi åkte till stranden, var jättefint, han går lite bakom mig och helt plötsligt kör han handen innanför mina jeans och grabbar tag i rumpan. "Jag kände direkt vilken kemi vi hade"
Ursäkta? :D
Snälla säg att han fick en rak höger.
 
Snälla säg att han fick en rak höger.

Jag önskar jag kunde säga det. Men jag blev så chockad att jag bara vände mig om och försökte gå därifrån. Hade ingen aning om hur jag skulle ta mig tillbaka till stan men fick skjuts av en annan trevlig bilist som stannade efter vägen.
Killen messar fortfarande och undrar när vi ska ses igen :confused:
 
Jag önskar jag kunde säga det. Men jag blev så chockad att jag bara vände mig om och försökte gå därifrån. Hade ingen aning om hur jag skulle ta mig tillbaka till stan men fick skjuts av en annan trevlig bilist som stannade efter vägen.
Killen messar fortfarande och undrar när vi ska ses igen :confused:

:nailbiting: Vilken tur att du kom därifrån!
Skönt att din partner vet att du är ute i alla fall, när du råkar på idioter. :heart
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 809
Senast: jemeni
·
Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 590
Senast: Lipperta
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
7 505
Senast: As_Vegas
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 092
Senast: Karminnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Jättehungrig katt
  • Hundrädda
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp