Alla våra misslyckade ragg och ligg

Jag har blivit reklamerad. Jag träffade en kille en sommar som student när jag hade lite dåligt med sommarjobb. Han ville göra saker som gå på bio och sånt som jag just då inte hade råd med, så han bjöd mig. När jag gjorde slut skickade han en räkning på min halva.

Underbart!

Jag dejtade en kille som envisades med att betala hela notan när vi gick på dyr restaurang. Jag erbjöd mig genast att betala nästa gång. Sen rann vårt dejtande ut i sanden, men sex månader senare ringde han och var sur för att han hade fått betala hela notan.
 
Åter till djurtemat så utsatte min förra hund mig för pinsamheter. Jag hade varit singel ett tag och varken jag eller hunden var van vid manligt sällskap. Hur som helst, jag skickade ner han från sängen ett antal ggr, varpå han satt sig bredvid och började STOOOORyla!!! O_o:nailbiting:

Killen kom ju såklart av sig lite, och jag försökte säga åt hunden att vara tyst, varpå han sjöng högre och högre, tillslut så började jag fnissa inombords och killen försökte verkligen fortsätta, fram tills hunden lägger av en brakskit så det allvarligt talat SMATTRAR i korkmattan. :cautious::meh:

Då bröt jag ihop! :rofl::rofl::rofl: Blev inget mer ligga den kvällen.... :o


:rofl::rofl::rofl: Jag dör av skratt. En kompis hund gjorde något liknande första gången hon tog hem killen hon träffat ett par gånger. Nästa gång dom träffades hemma hos henne gick hunden fram till sängen och började nosa killen under fötterna när de höll på som bäst. :rofl:
 
Inspirerad av de tidigare djurberättelserna så hade jag med mig min då ca 12-veckorsvalp hem till en kk. Valpen kissade på golvet flera gånger och när vi sedan skulle till och killen stod på knä på golvet så kom valpen och attackerade hans tår upprepade gånger innan vi till slut fick avbryta, ta upp valp i sängen och sova :grin: jag ordnade hundvakt nästa gång.
 
Inspirerad av de tidigare djurberättelserna så hade jag med mig min då ca 12-veckorsvalp hem till en kk. Valpen kissade på golvet flera gånger och när vi sedan skulle till och killen stod på knä på golvet så kom valpen och attackerade hans tår upprepade gånger innan vi till slut fick avbryta, ta upp valp i sängen och sova :grin: jag ordnade hundvakt nästa gång.

Det kunde ha varit värre... han kunde ha stått på knä i en pöl! :rofl:
 
Så verkar också ha varit fallet.


(Menar inte att lasta @Aningsfull på något vis!)

Fast det märkte jag ju när vi träffats och inte när vi chattade? Nu bodde vi förvisso i samma stad och chattade därför inte så mycket innan vi sågs. Men han kunde komma med konstiga kommentarer om vissa saker han gjorde som han ansåg var ok att göra för att han var kille, men som han inte ansåg var ok för en tjej. Jag tänkte dock att det var kulturella skillnader eftersom att han var invandrare och inte att han var fullt så tokig som han sen visade sig vara.
 
En kompis till mig fick som bröllopsring en gammal fin (dyr) ring som gått i mannens släkt i flera generationer. Vid skilsmässan ville mannen ha tillbaka den, vilket var helt självklart för min kompis. Han skämdes tydligen över att vilja ha tillbaka den men hans släkt tryckte på hårt. I just det fallet var det självklart för båda parter trots bitter skilsmässa.
 
Dom manipulerar en sakta men säkert och om man går så långt som till att ha en relation så inser man det först när man tagit sig ur den.
Jag hann dra mig ur i tid men en annan kvinna gjorde inte det. Nu sitter han inlåst på Säter för mord på sin kvinna. Såg honom i ett reportage från Säter på TV , jag höll på att trilla ur soffan. En trevlig charmig mjuk kille till synes. :crazy:
 
Kan ha skrivit i nån tråd för lääänge sen, men hade ett skrattretande uselt ONS för ungefär en livstid sen. Jag och min bästa vän var ute på lokal och när krogen stängde hittade vi ett grabbgäng som ville efterfesta. Vi trippade med dem hem till nån gigantisk våning och där blev vi ännu fullare.
Hur eller hur, min kompis drog vinstlotten och träffade på en genomtrevlig individ så de satt och kuttrade lite charmigt i en hörnsoffa.
Jag hamnade en våning upp med nån hemlig filur som Ville Ligga. Jaha, men kör på det, då.
Dessvärre trodde karln att min fiffi var kärleksbarnet mellan en Volvo 240 från -76 (utan servo) och en sadel som skulle stoppas om.
han var skapligt porrskadad, efter ett gäng hastiga boxningar i min stackars fiffi krängde karljäveln på sig en kondom, för övrigt den enda hedervärda saken med honom, och försökte peta in den minsta jävla råttpitt jag skådat. Gummit hängde som en strumpa på en dagisunge, och jag lovar att en fingerborg hade känts mer.
Dessutom flippade han runt på mig och levererade en sån jävla kardansmäll rakt på rumpan att min arma bästis en trappa ner vaknade. Där fick jag kungligt nog, sparkade ner helvetet på golvet (sant) och skrek att RÖR DU MIG IGEN SÅ SLITER JAG UT DINA JÄVLA LUNGOR (sant). Han fick vackert lomma iväg och sova nån annan stans, jag behöll sängen, och ett handflateformat blåmärke på rumpan ett bra tag efteråt.
Det var mitt enda one night stand.
Som vuxen är jag oerhört glad att jag hade modet att säga ifrån, men egentligen alldeles för sent.
Jag har funderat på vad det egentligen var för skadad jäkla idiot som tyckte han kunde bete sig på det sättet? :rage:
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 720
Senast: jemeni
·
Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 586
Senast: Lipperta
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
7 491
Senast: As_Vegas
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 059
Senast: Karminnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp