Alla våra misslyckade ragg och ligg

Jag kan inte komma på vilket ragg som var det värsta men ett var såååå tråkigt att klockorna stannade. En ganska snygg karl på en nation i Uppsala , student tänkte jag passar bra. Ville följa med hem och fika och då tänker man ju på alla "fika" jo tjena. Trevlig till max men karlfan är professor i matematik :banghead:och börjar förklara grafer och teorier klockan 03.00 för en halvnykter jag . Vi kommer aldrig från köksbordet och jag minns inte om han blev utkörd eller gick självmant. Eller om jag somnade vid köksbordet. Vem fan är intresserad av matematik på ett ragg? :confused:
 
En annan bra är snubben jag träffade på krogen, han ville prompt följa med mig hem. Under promenaden hem till mig säger han flera gånger att "jag är inte ute efter något förhållande", tack för informationen tänker jag och säger att jag hade väl inte heller tänkt mig det direkt. När vi kommer hem till mig säger han bestämt att han minsann i alla fall inte tänker sova över. Nej det är väl inget tvång, tänker jag i mitt stilla sinne, och frågar om han vill gå hem, men han vill följa med in. Han påminner mig igen om att han inte letar efter någon flickvän. Väl där inne börjar det hetta till, vi hånglar på sängen och mitt i alltihopa ställer han sig upp, meddelar att han ska gå hem, och försvinner. Såg aldrig människan igen. Undrar fortfarande varför han alls ville följa med hem?
 
Var på dejt med en kille. Vi hade hund båda två, så vi tog en promenad på stranden. Trevlig snubbe, men inget mer än så. Vi åkte hem till honom efteråt, sitter i soffan och snackar. Då går min (fram tills dess, rumsrena) hund resolut fram till tv-möbeln framför soffan, sätter sig och kissar på golvet samtidigt som hon stirrar ut oss..!
Tur det inte var något intresse från min sida, för vi sågs aldrig igen.
 
Den här tråden drar upp många bortträngda minnen...

Dejtade en snubbe som var snygg men lite udda. Vi hade setts ett par gånger och efter en festkväll hamnade vi hemma hos honom och hade halvtaskigt fyllesex. Efteråt vill jag sova, varpå snubben deklarerar att han "aldrig sover tillsammans med någon" och undrar om inte jag ska gå hem nu? Jag meddelar att jag inte orkar det och tänker sova. Han börjar plocka ihop mina kläder och säger att jag kanske kan sova på soffan? Jag orkar typ inte röra mig så jag säger att det kan väl han göra själv om han nu vill sova ifred. Det slutade med att han sov på soffan. Dagen efter är han skitsur och jag tar mina saker och går hem. Vi sågs inte mer sedan...

Haha, det låter som att killen skulle kunna vara en bekant till mig. Lite udda kille som inte sov med folk förut utan dejter hamnade på soffan rätt av liksom :p
 
Vi skulle vara lite piffiga och duscha ihop i mitt badkar på en av våra första dejter. Allt gick bra fram till jag klev för långt bak i badkaret, ni vet där det börjar bli lite lutning för ryggen när man badar.
Följden blev att jag åkte på röven, fick världens fart som i en rutschkana och kom farande mot honom som ett stort V med benen rätt ut. Fällde honom typ med mufflan och slog dessutom bakhuvudet i badkaret.
Väldigt romantiskt! :meh:
Åh gud, jag skrattar så jag gråter :rofl:
 
Under EM var jag och två andra tjejer ute i Göteborg. En av killarna som kommer fram och raggar på mig tar inte mina signaler om ”inte intresserad” utan är envist kvar alldeles för länge. När han till slut ger upp fortsätter vi roa oss men killen har visst inte gett upp än utan kommer så småningom tillbaka igen. Det slutar med att han mer eller mindre läxar upp mig för att mitt liv skulle vara mycket roligare om jag var mer open minded när jag sa att jag hade sambo och verkligen inte var intresserad. Efter utskällningen går han. Finally. Men nej då! Han kommer tillbaka en tredje gång och klämmer mig ordentligt på rumpan. ”It’s a nice ass though, you really should let loose more” :banghead:

Samma kväll, nästa snubbe. Vi har bytt typ fem meningar.
Han: Så vi kanske går hem ihop sen?
Jag: Eh, nä. Jag och min kompis ska gå hem själva.
Han: Fast man vet ju aldrig?
Jag: Jo jag vet. Det finns inga alternativ.
Han: Man kan aldrig vara riktigt säker.
Jag: Jag är hundra procent säker.
Han: Men magi kan ju uppstå?

Orka...
 
Under EM var jag och två andra tjejer ute i Göteborg. En av killarna som kommer fram och raggar på mig tar inte mina signaler om ”inte intresserad” utan är envist kvar alldeles för länge. När han till slut ger upp fortsätter vi roa oss men killen har visst inte gett upp än utan kommer så småningom tillbaka igen. Det slutar med att han mer eller mindre läxar upp mig för att mitt liv skulle vara mycket roligare om jag var mer open minded när jag sa att jag hade sambo och verkligen inte var intresserad. Efter utskällningen går han. Finally. Men nej då! Han kommer tillbaka en tredje gång och klämmer mig ordentligt på rumpan. ”It’s a nice ass though, you really should let loose more” :banghead:

.
Hoppas han fick en rak höger. Inte okej!
 
Det här hör väl inte riktigt hit egentligen, och är därtill inte det minsta pinsamt ur min synvinkel, men kom att tänka på den här tråden när det hände, varför jag ändå tar upp det.

Klev på bussen hem från stallet. Det var på eftermiddagen, och ett par passagerare på bussen. Inga konstigheter. Var klädd i träningstights och en figursydd T-shirt. Satt och lyssnade på musik/höll på med mobilen. Nåväl.
Några stationer efter att jag klivit på, stiger ett gäng killar ca. 15 år på. Hör att de säger något i stil med "läcker brud det där! :d :love:" när de går förbi mig. Tänkte dock inte mer på det, utan tittade ner i mobilen igen. Så plötsligt tyckte jag mig känna att något "knackade" på axeln, men en hårslinga föll fram precis då, så jag tänkte att det bara var den. Några sekunder senare åker samma hårslinga tillbaka, utan att jag hade tagit upp huvudet. O_o Nåväl. Så åkte hårslingan fram igen, samtidigt som jag hörde fnitter. Tänkte att det var de där småkillarna som skulle försöka ragga på mig (apropå tråden om misslyckade ragg! :grin:). Jaja. Så "ryckte" det till rätt ordentligt i samma hårslinga igen, och jag drog instinktivt tillbaka. Tänkte att nästa gång de där små j-vlarna rör mitt hår igen, strimlar jag de! :arghh: :meh: :rage: Det fortsätter sådär enda tills jag ska till att gå av. Då plötsligt någon utbrister (rätt högt!) "*Mitt IRL-smeknamn*!!" varpå jag såg att det var en från skolan! Det var även han som hade suttit och lekt med mitt hår. Hans mobil hade laddat ur och han försökte få min uppmärksamhet, haha. :laugh:
 
Har några dåliga:

Jag och en tjejkompis var ute och dansade och mötte upp hennes sambo och hans vänner efter det, kl är närmare 3 och vi vill åka hem till henne för att sova. Hon ringer en taxi och jag, min vän, hennes sambo och en annan kille hoppar in. Jag tänker inte mer på det utan antar att han bor granne med min vän. Väl uppe i lägenheten inser jag att han följde med för att han tror sig ha en chans på mig. Jag orkar inte ta det utan låtsas ha blivit för full och går och lägger mig i gästrummet. 😂😂 Det komiska med detta är att vi hade sagt hej ungefär till varandra och inte pratat mer än så.

Förra året var jag på dejt med en man som berättade under första dejten att han skulle bygga hus åt sin blivande familj. 😬 Jag gav honom en chans till och tyckte om mycket honom och vi dejtade i några månader, dock rätt sporadiskt eftersom att han alltid hade så mycket att göra. Insåg dock att han ljög för mig om var han varit när han fyllde år i och med att han sa att han varit hemma och haft så mycket att göra. Men han var taggad i en FB bild med en annan tjej på puben. (Och ja de dejtade samtidigt) 😩
 
Egentligen inget misslyckat så men var på midsommarfest.
Hade sambo sen nåt år.
På festen flera ’hemvändare’ man inte sett på länge.

Snackar med en kille en stund, sådär man gör när man inte setts på länge. Catchar upp bara. Inget konstigt. Inget flirtigt öht. Pratar vanliga typ vardagliga saker dessutom.

Plötsligt säger han ’om du vill ha nåt stadigt, då ska du inte gå hem med mej ikväll’

Alltså...va? :confused:

Vände och gick utan ett ord.
Snacka om självgod :grin:
 
När jag var singel ett kort tag så träffar jag en gammal klasskompis på krogen, vi drar hem till mig och har sex och han kommer på typ nolltid, jag är så paff så jag utbrister "är du redan klar?" han blir pionröd och skyller på nåt. Jaja vi är rätt packade så vi somnar, eftersom jag var rätt besviken på natten så kör jag en omgång till på morgonen och hoppades på bättre utdelning men han kommer rätt fort igen. Jag som aldrig varit med om liknande kan inte låta bli att utbrista "går det alltid såhär fort för dig?" han blir illröd och ursäktar sig och måste hem. Jag får lov att följa honom en bit på vägen till tågstationen så han inte går vilse. Vi hördes inte mer :p (eller jo, han hade faktiskt ringt mig nån morgon vid 04 ett bra tag efter och jag messade tillbaka att jag var på jobbet..). Såhär i efterhand så tyckte jag lite synd om honom men jag hade ju aldrig varit med om liknande..
 
När jag var singel ett kort tag så träffar jag en gammal klasskompis på krogen, vi drar hem till mig och har sex och han kommer på typ nolltid, jag är så paff så jag utbrister "är du redan klar?" han blir pionröd och skyller på nåt. Jaja vi är rätt packade så vi somnar, eftersom jag var rätt besviken på natten så kör jag en omgång till på morgonen och hoppades på bättre utdelning men han kommer rätt fort igen. Jag som aldrig varit med om liknande kan inte låta bli att utbrista "går det alltid såhär fort för dig?" han blir illröd och ursäktar sig och måste hem. Jag får lov att följa honom en bit på vägen till tågstationen så han inte går vilse. Vi hördes inte mer :p (eller jo, han hade faktiskt ringt mig nån morgon vid 04 ett bra tag efter och jag messade tillbaka att jag var på jobbet..). Såhär i efterhand så tyckte jag lite synd om honom men jag hade ju aldrig varit med om liknande..

Ouch, det var verkligen inte särskilt smidigt hanterat av dig kan jag tycka.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 305
Senast: jemeni
·
Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 573
Senast: Lipperta
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
7 456
Senast: As_Vegas
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
10 929
Senast: Karminnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp