Alla våra misslyckade ragg och ligg

Alltså, det här med att helt enkelt liksom hänga i baren, bli full och vacker ihop med någon, gå hem till den ena, ha sex. Det är inte en typ av dejter som tillämpas i den här tråden, förstår jag? (Det är bra annars, då det bland mycket annat minskar risken att man tvingas kräkas eller kissa i dejtens pappas bil. Det minskar också risken att dejten är religiös fanatiker.)
 
Alltså, det här med att helt enkelt liksom hänga i baren, bli full och vacker ihop med någon, gå hem till den ena, ha sex. Det är inte en typ av dejter som tillämpas i den här tråden, förstår jag? (Det är bra annars, då det bland mycket annat minskar risken att man tvingas kräkas eller kissa i dejtens pappas bil. Det minskar också risken att dejten är religiös fanatiker.)

Många sånna i bagaget. Men sällan dom som går till historien :angel:

"Man ångrar bara det man aldrig gjorde" - säger bara dom som inte gjort någonting riktigt dumt.
 
Alltså, det här med att helt enkelt liksom hänga i baren, bli full och vacker ihop med någon, gå hem till den ena, ha sex. Det är inte en typ av dejter som tillämpas i den här tråden, förstår jag? (Det är bra annars, då det bland mycket annat minskar risken att man tvingas kräkas eller kissa i dejtens pappas bil. Det minskar också risken att dejten är religiös fanatiker.)

Alltså, mormonhårdrockaren hittade jag i en bar:D
 
När jag just var 18-19 ngt så dejtade jag en kille några månader. Jag mindes honom som så himla härlig och att vi hade så kul. Vi kallade honom Colgate iom hans kritvita och mkt söta leende.
Men av ngt skäl avslutade jag det och gick vidare till en annan kille. När jag var ca 30 år mötte jag den här härliga killen igen på en nattklubb.
Han var lika snygg och rolig. Vi bestämde oss för att dra hem till honom. När taxin stannar inser jag att jag känner igen mig. Han bor alltså fortf kvar i samma etta över 10 år senare. Där inne såg det typ likadant ut. Som om tiden stått stilla. Ju mer vi pratade insåg jag att han mentalt också var kvar exakt där han var som 18-19 år gammal. Det var lite mindre charmigt nu när vi båda var rätt mkt äldre.
Jag ursäktade mig vid 06-snåret med att jag måste ta emot en höleverans och bönder är ju morgonpigga typ.
 
Jag hade en semesterflirt med en Holländare under en Spanienresa när jag var i 20-årsåldern. Han var inte roligare än att jag hade tröttnat på honom redan innan resan var över. Ett par månader senare stod han plötsligt en dag utanför min dörr hemma i Sverige med en gigantisk resväska, hade hoppat av sina studier och var redo för att prova på ett spännande liv i Sverige. Med mig. :nailbiting: Han hade inga direkta planer, inget jobb och inga pengar, men tyckte att han kunde bo hos mig tills vidare.

Jag fick panik och ljög om att jag blivit tillsammans med en annan. En av mina killkompisar fick låtsas vara min pojkvän. Holländaren fick sova på soffan tills han lyckats fixa resa tillbaka hem och kompisen sov i min säng hos mig. Lite smått besvärande till en början, men det slutade med att vi fortsatte ”låtsasleken” och har nu varit tillsammans i nästan 30 år, är lyckligt gifta och har både barn och barnbarn. :D
 
Jag hade en semesterflirt med en Holländare under en Spanienresa när jag var i 20-årsåldern. Han var inte roligare än att jag hade tröttnat på honom redan innan resan var över. Ett par månader senare stod han plötsligt en dag utanför min dörr hemma i Sverige med en gigantisk resväska, hade hoppat av sina studier och var redo för att prova på ett spännande liv i Sverige. Med mig. :nailbiting: Han hade inga direkta planer, inget jobb och inga pengar, men tyckte att han kunde bo hos mig tills vidare.

Jag fick panik och ljög om att jag blivit tillsammans med en annan. En av mina killkompisar fick låtsas vara min pojkvän. Holländaren fick sova på soffan tills han lyckats fixa resa tillbaka hem och kompisen sov i min säng hos mig. Lite smått besvärande till en början, men det slutade med att vi fortsatte ”låtsasleken” och har nu varit tillsammans i nästan 30 år, är lyckligt gifta och har både barn och barnbarn. :D

Vilken fantastisk historia :love:
 
Jag träffade en kille ett tag jag var lite småförtjust i. Men lite hastigt och lustigt talade han om för mig att han var kk med sitt ex som han fortfarande var kär i, men han fick inte tillräckligt av henne så han tyckte vi kunde bli kk också :idea: Hans deal var att han skulle få ha massor av sex. Det var det viktiga. Jag skulle inte ha andra kk's, för det var ju inte kul för honom. Och om jag ville vara exklusiv med honom krävdes att jag först skulle ”övertyga honom i sängen”.

När jag inte blev sjöblöt av det erbjudandet drog han till med, ”Du har ju inget att förlora på det”.

En annan kille hade schemalagt hångel och sex på vår första dejt. Men han ville absolut att jag skulle köpa kondomer för det var ju sååå pinsamt och hans föräldrar kunde se. Han var 25-30 vid tillfället. I efterhand kom det fram att han talat om för alla i hans umgängeskrets att jag var hans flickvän. Detta innan vi träffats. Det blev inga fler dejter med honom.
 
Usch ja det hoppar upp förträngda minnen med den här tråden :o

Apropå ligg har vi stjärnan som jag dejtade, nyktert första ligg, han körde sitt race o verkade inte vänta in mig, jag tänkte att jaja det gick väl lite fort där.. inte lätt va kompatibla första gången liksom.. och annars var det lovande (tyckte jag då). Typ tredje eller fjärde gången så frågar människan mig liksom obekymrat om jag kan komma. Eeeh, ja? Då visar det sig att han bara tagit för givet att jag inte kunde eftersom hans förra tjej "inte kunde det" så då såg han tydligen ingen poäng i att slösa tid på min eventuell förmåga :meh: No shit att hon inte kunde med den låga ambitionsnivån på sexet. Wtf.
 
Usch ja det hoppar upp förträngda minnen med den här tråden :o

Apropå ligg har vi stjärnan som jag dejtade, nyktert första ligg, han körde sitt race o verkade inte vänta in mig, jag tänkte att jaja det gick väl lite fort där.. inte lätt va kompatibla första gången liksom.. och annars var det lovande (tyckte jag då). Typ tredje eller fjärde gången så frågar människan mig liksom obekymrat om jag kan komma. Eeeh, ja? Då visar det sig att han bara tagit för givet att jag inte kunde eftersom hans förra tjej "inte kunde det" så då såg han tydligen ingen poäng i att slösa tid på min eventuell förmåga :meh: No shit att hon inte kunde med den låga ambitionsnivån på sexet. Wtf.

Det kunde exet säkert bara inte med honom :cautious:
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 306
Senast: jemeni
·
Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 573
Senast: Lipperta
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
7 456
Senast: As_Vegas
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
10 929
Senast: Karminnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp