Alla våra misslyckade ragg och ligg

Min allra första nätdejt var en riktig stjärna. Som ligg var han varianten robotstyrd maratonman. Som att trycka på "on" and on he went, i samma rytm i samma ställning och gick inte att påverka åt nåt håll. Ja, jag fejkade nåt halvhjärtat för att få stopp på honom. Då sa han typ grattis och att sex var ju verkligen bara nåt för en kvinnas njutning för hon var den "som fick något". Blev ingen repeat.
 
Det här hände på den tiden då man raggade på Lunarstorm :D Skulle gå på bio med en kille som jag inte hade utbytt många meningar med och hade noll förväntningar. Började sådär med att något stort hade hänt i sportsammanhang och glada fulla människor var ute och viftade med en stor svensk flagga. Dejten typ upprörd till tårar över att dom lät Svea rikes fana dras i marken några gånger när det blev ngt snedsteg.

Under filmen börjar vi hångla. Han luktar så starkt av tvål att jag tror jag ska kräkas, han själv är hemskt nöjd med att vi "stör" dom andra i salongen.

Missade bussen när jag skulle hem! Blev meddragen till dejtens lägenhet som visade sig vara hans mammas och hon plus småbröder sitter och kollar på tv. Inne på hans sovrum föreslår han en snabbis innan jag ska åka hem, han kunde vara "både tyst och snabb, lovar!"

Eh nä blev inget med det. Blev stalkad flera veckor efter det och killen hade jordens offerkofta över att jag inte ville ses nå mer. Ett par år senare såg jag att han var ett toppnamn inom lokala SD, ba say no more
 
Hur, så att säga, långt kom ni? Min partner har ett absurt intresse för mormoners ceremoniella underkläder. Fick du någon glimt av dessa? :p

Bara för din skull ska jag berätta. Japp, hela vägen in i bingen, och han hade helt vanliga boxerkalsonger. Jag antar det inte var ett ceremoniellt ligg. Jag fick även en KÖNIS i form av klamydia. Borde fattat, med tanke på mormonernas generella inställning till liggande.


Kolla @Miran ! Du slapp ju KÖNIS i alla fall!
 
Gud, vilka bravader... Jag hade även en kort historia med en säljare av engångsartiklar av plast, typ gafflar och kaffekoppar. Han bodde långt åt skogen så jag tyckte det var bökigt att ta mig dit. Han kom då på att han hade en annan ”bra lya” i närheten.

Vi åkte dit. Klev in.




Där, i sneda strålar från solen står en övergiven röd rullator. En smal säng med virkat överkast. Små virkade dukar über alles. Det var hans sen två veckor döda mormors lägenhet. Jag skrattade så jag nästan kissade på mig, fick sen panik och sprang till närmsta tunnelbana.
 
Hur, så att säga, långt kom ni? Min partner har ett absurt intresse för mormoners ceremoniella underkläder. Fick du någon glimt av dessa? :p

Var tvungen att googla igen... :o
Sexigt :D
20af9725584ea6b8901939c7df63825e.jpg
 
Ett av de, när jag förlorade oskulden.

16 år gammal, flyttat till naturbrukgymnasium i Skåne, blev tillsammans med en 21-årig kille från Sjöbo, jag tyckte det var asballt ungefär. Min andra fylla någonsin men var i den stunden relativt nykter.

Jag känner knappt att han är inne, ligger och tittar på klockan och undrar om han inte är färdig snart ungefär. Till råga på allt spelades Amy Diamonds "What's in it for me" på hans dator, kunde inte vara mer träffande! :laugh:
 
Kom på ytterligare en mysig detalj från killen som bodde med mamma. Vi träffades en gång till, hemma hos mig den här gången. Han kom först och främst flera timmar för sent (det tar väl en timme, lite mer, att köra mellan oss, han var hos mig vid sextiden på kvällen). Jag tar lite för givet att han ska sova över (ingen av oss ska jobba dagen efter). Jag har mens, men det är typ sista dagen och då märks det inte ens, men jag har binda just in case. Behöver förklara det för honom, han drar genast på sig kalsongerna igen och meddelar att hans mamma minsann sagt att man inte ska ligga med tjejer som har mens. 20 minuter senare, kanske 23 på kvällen, går han till sin bil och kör hem. Jag fattade inte riktigt vad som hände.

Vi träffades inte fler gånger. Det är fyra år sen. Däremot träffade jag honom på jobbet i höstas. Han bor fortfarande med mamma.
 
Den här tråden drar upp många bortträngda minnen...

Dejtade en snubbe som var snygg men lite udda. Vi hade setts ett par gånger och efter en festkväll hamnade vi hemma hos honom och hade halvtaskigt fyllesex. Efteråt vill jag sova, varpå snubben deklarerar att han "aldrig sover tillsammans med någon" och undrar om inte jag ska gå hem nu? Jag meddelar att jag inte orkar det och tänker sova. Han börjar plocka ihop mina kläder och säger att jag kanske kan sova på soffan? Jag orkar typ inte röra mig så jag säger att det kan väl han göra själv om han nu vill sova ifred. Det slutade med att han sov på soffan. Dagen efter är han skitsur och jag tar mina saker och går hem. Vi sågs inte mer sedan...
 
På listan finns nätdejten som var åtta år yngre än mig. Han en bit över 20. Han visade sig sett för många porrfilmer och inte haft tillräckligt med sex själv för att veta "hur man gör". Blev så pass förvånad att jag inte kom mig för att säga något, mer än att hålla skrattet inom mig. Gullig kille i övrigt. Några månader senare ser jag att min kusin skaffat kille.... Det var han. :rofl::o

Annars kommer jag främst ihåg när jag blev bjuden på fest, kommer dit och upptäcker att "festen" består av fyra personer. Paret som bjöd mig, en av deras manliga vänner och så jag... Efter ett tag så skulle paret "gå och fixa några saker". Killen var väldigt på, jag enbart obekväm. Undvek honom och parets efterkommande fester sedan.
 
Vi gjorde en ganska hemsk sak en gång, ni vet när man sådär i efterhand undrar: "Vad tusan tänkte vi med?" Det var födelsedagsfest och till parens förtjusning så delade vi singlar med oss av våra Tinderkonton, det swipades hejvilt och drinkarna flödade. Min vän matchade med en kille och det började skrivas. Inte av henne då utan av... ja, jag tror att det flesta utav oss hann skicka iväg något meddelande till grabben. Någon tog det för långt och skrev "Jag väntar i svarta spets på adress X" och han svarar att han är på väg. Det var sent på natten, vi var snurriga och jag tror inte jag förstod att han faktiskt var på väg. Men det var han, och det plingade på dörren :nailbiting: Hela festen rusade ut i hallen och han fick ett välkomnande som han nog inte räknat med. Jag armbågade mig förbi klungan av festdeltagare och jag och en vän hamnade i trapphuset med den vettskrämda killen. Jag bad tusen gånger om ursäkt och sa att jag förstår om han vill åka direkt. Det var inte meningen att det skulle gå såhär långt. "Herregud, förlåt!" Men att vi är, incidenten till trots, faktiskt ett ganska härligt gäng på festen där inne. Hon som han matchat med är också här såklart, och om han vill så får han hemskt gärna komma in på en drink med oss. Det ville han! Han hängde till och med sin matchning, det blev en rolig fest och dom två åkte hem tillsammans. Hon fick klamydia.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 306
Senast: jemeni
·
Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 573
Senast: Lipperta
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
7 456
Senast: As_Vegas
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
10 929
Senast: Karminnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp