Allance back lift

Z

Zora

Har ni sett den här? Länk
Vad tycker ni? Ännu en pryl för att kompensera ryttarens dåliga ridning?
Den som vill titta extra på de franska sidorna men inte kan franska kan använda denna sida: Babelfish
 
Men herregud!! Vad ska det föreställa??? Vad gör den?? Drar fram sadeln på bogbladen? Det verkar ju bra... :devil:
Eller ska det vara någo sorts martingal??
 
hästen på den lilla bilden (fuxen) var inte i så fin form.. alldeles bakom lod. har börjat störa mej. det är så många ryttare, avancerade och mindre avancerade som rider hästen bakom lod! :mad: nån annan som jag? tänk på det nästa gång ni ser på nån som rider
 
ojsan det fanns visst fler fuxar. fuxen under fysiska resultat menar jag på.
 

Liknande trådar

Samhälle På vägen hem idag så kom det fram en man till mig. Han sa att han på väg hem från sitt jobb hade blivit misshandlad och rånad på allt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 636
Senast: Lobelia
·
Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 123
Senast: Fibusen
·
Fritid Är det någon som har eluppvärmda skosulor? Vilken sort/vilket märke använder ni och hur tycker ni de är? Hur fungerar de? Framförallt...
Svar
7
· Visningar
429
Senast: KesoNeso
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 876
Senast: Solstig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp