Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ni får ursäkta att jag tjatar, men jag blev lite fascinerad känner jag...! 😮 Nu är alla bilder borttagna - 16 200 bilder! Aldrig trodde jag det var så många!
Inte undra på att min dator varit ledsen en längre tid!
Nu har jag också rensat bort 110 gamla dokument och raderat säkert 7-800 gamla mail (!), de äldsta från 2011! Herregud!
 
Ni får ursäkta att jag tjatar, men jag blev lite fascinerad känner jag...! 😮 Nu är alla bilder borttagna - 16 200 bilder! Aldrig trodde jag det var så många!
Inte undra på att min dator varit ledsen en längre tid!
Nu har jag också rensat bort 110 gamla dokument och raderat säkert 7-800 gamla mail (!), de äldsta från 2011! Herregud!
Och jag tyckte att mina 20 000 bilder var mycket 😅😅
 
Semestern börjar med riktigt skitväder. Så jag har lagt upp massor av barnkläder på tradera och lagt ut större saker på Facebook marketplace. Igår åkte en resesäng och idag en stor kasse bebisleksaker. Det ska bli intressant att se om det går att sälja kläderna i reatid men men...
 
Det regnade, jag kastade en blick i boken Prylbanta och fick lust att rensa lite.....nu skiner solen så nu blir det promenad i stället, ganska nöjd med mig själv.

Rensade då ut drygt 70tal fysiska foton som låg i en låda efter förra rensningen. Då tog jag bort en hel hel och kastade albumet. Nu blev det en halvnoga rensning och framöver en ännu noggrannare rensning (leta reda på dubletter o kasta dem osv).
 
Har äntligen blivit av med min dressyrsadel som jag försökt sälja "hundra år" 🙄 en som svarade på en annons sen 2018 på en hästsäljarsida, hade helt glömt av att jag hade den liggandes där.
Lyckades dock tappa mobilen i backen igår, så hela skärmen blev sakta men säkert svart 😭 så de pengarna för sadeln gick snabbt åt... Har annars blivit av med rätt mycket, tack vare att min mamma öppnat loppis hemma 😂 så jag har kört dit 4-5 kartonger med loppis grejer, prismärkta och klara.
 
Just ja, häromdagen lämnade jag tbx en "Emil-skjorta" jag fått av en kompis... den är jättefin, men nä asså blått är inte min färg.

Ska ge bort en klänning till en annan kompis också när hon kommer hit, också den blå, som sagt har insett att det är inte min färg...
 
Yaay, efter mycket om och men fick jag sålt en kjol också. Den är helt underbar, men jag är större än vad den rymmer, liksom..


Seriöst nu då. Hur tidigt är det värt att lägga ut en uppsättning skapliga dubbdäck utan fälg till försäljning? Två som rullat en säsong, två som är hyfsade, så de lär väl inte gå för nån större summa..slipper ju helst lägga upp annonsen femtioelva gånger för att ingen nappat (det kostar ju ändå en peng), samtidigt som jag vill bli av med dem "helst igår" men också vill ha iaf lite pengar för dem så bortskänkes är inget alternativ i det här fallet..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 335
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
225
· Visningar
15 502
Senast: Ajda
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
21
· Visningar
1 034
Senast: Glimra
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 723
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp