Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då behåller jag de hellre som minne. Kanske blir jag smalare någon gång så jag kommer i skaften igen.
Du kan inte gå till skomakare som kan göra skaften bredare? Har gjort så själv med några stövlar. Blev som ett litet 'v' på insidan av vaden, väldigt diskret och snyggt.
 
😂
Asså...? Hur går det till?

Jag har flera ggr trott jag varit färdig med rensandet, men nu har jag en stor hög i hallen med kläder jag inte använder eller inte tycker om... 🤪
Antar det har mycket att göra med tankar, det är ju inte kläderna i sig som förändrats.
 
😂
Asså...? Hur går det till?

Jag har flera ggr trott jag varit färdig med rensandet, men nu har jag en stor hög i hallen med kläder jag inte använder eller inte tycker om... 🤪
Antar det har mycket att göra med tankar, det är ju inte kläderna i sig som förändrats.
Känner igen det där! Och när jag sålt dem så tar det en månad och så ångrar jag det som fan 😑
 
Här är kaoskaoskaoskaos :arghh: Så många olika projekt så det finns inte ord för det. Jag vet inte ens hur många projekt det är. Men nu håller jag på med alla chokers jag har gjort och som ska säljas. Ska lägga ut annons idag tänkte jag

Bra där, se till o få ut annons.
Jag ska boka tvättid o tvätta o sen lägga ut ett par grejer jag med! :bump:
 
Testade att sälja kläder via en bloppis via Instagram. Aldrig mer!!! Några hörde inte av sig trots påminnelser om betalning. Ngn gnällde att plagget var liten i sin storlek osv. Och skulle anmäla mig som säljare till admin trots jag bara skrivit storlek på plagget 🙈 Men nu har jag testat. Håller mig till andra ställen hädanefter.
 
Testade att sälja kläder via en bloppis via Instagram. Aldrig mer!!! Några hörde inte av sig trots påminnelser om betalning. Ngn gnällde att plagget var liten i sin storlek osv. Och skulle anmäla mig som säljare till admin trots jag bara skrivit storlek på plagget 🙈 Men nu har jag testat. Håller mig till andra ställen hädanefter.

Men brööl så trökigt! 👎
 
Nu är jag klar med alla chokers tror jag. Skulle börja fota och lägga ut dem men såklart tog det tvärstopp när jag kom till att fota berlockerna för de är så många att det bara blir härdsmälta i skallen 😫
 
Ännu en kursbok såld 👍
Ska försöka komma igång med sälj av annat igen, det är så tröttande när sakerna är utrensade och synliga framme... vet ju att det blir så mycket bättre när jag blir av med saker, men så svårt att komma igång igen!
Samma här. Jag har projekt Överallt som ska bort och det stressar mig enormt att se det, samtidigt så känns det onödigt att plocka undan eftersom det ändå släpas ut igen 😑 Har börjat plocka och sortera igårkväll iallafall
 
En del tvätt hänger på tork och en del ska strax hängas upp.

Har inte mindre än fem jackor (plus en hemma hos pappa), en tröja, ett linne och ett par tights som jag tänkt lägga ut på annons tror jag 😯. Plus ett par skor, en "korsett", ett par jeans och en våtdräkt... shiit.
 
En del tvätt hänger på tork och en del ska strax hängas upp.

Har inte mindre än fem jackor (plus en hemma hos pappa), en tröja, ett linne och ett par tights som jag tänkt lägga ut på annons tror jag 😯. Plus ett par skor, en "korsett", ett par jeans och en våtdräkt... shiit.
Var du tvungen att nämna korsett 😂 Fast jag ska INTE ha fler! Villhövernerven skriker dock att det är livsviktigt med en korsett till just nu :banghead: Men jag ska stå emot och istället gå och fota berlocker!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 194
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
9 10 11
Svar
209
· Visningar
13 160
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
20
· Visningar
909
Senast: Glimra
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 003
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp