Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har rensat ut lite formar (ugnsformar för mjuka kakor) och ska gå igenom köksskåpen lite till - rätt säker på att där åtminstone finns ett par termosmuggar (jag har en handfull...) som jag tänkt rensa ut. Provar att sälja i lokala grupper på FB först, men är de kvar när jag åker till secondhand så får de följa med dit!
 
Woooho, lade upp de där fälgarna för ett par hundralappar på Blocket (de visade sig vara 3" för stora för min bil och jag hatar hatar hatar att sälja bilgrejer så vill bara bli av med dem....). Annonsen hann ligga uppe några minuter, nu har en spekulant swishat pengarna och ska hämta dem ikväll.
Värt en banan! :banana:
 
Woooho, lade upp de där fälgarna för ett par hundralappar på Blocket (de visade sig vara 3" för stora för min bil och jag hatar hatar hatar att sälja bilgrejer så vill bara bli av med dem....). Annonsen hann ligga uppe några minuter, nu har en spekulant swishat pengarna och ska hämta dem ikväll.
Värt en banan! :banana:

Definitivt värt en banan! :banana:
 
Nu har jag äntligen lagt upp annonserna på chihuahua-grejerna. Känns så bra. Inga svar än för det har inte gått så lång tid, men det känns väldigt bra att ha tagit bilder och lagt upp annonser. Ett steg i rätt riktning. Säljer billigt för jag vill bli av med dem, känns så himla dumt att slänga bra märkesgrejer.
 
Ni är ju superbra! Heja! :banana:

Jag försöker få med mannen på tåget och åtminstone hjälpa mig att minska bokhylleinnehållet så allt går in i en hylla (helst den smala vita, men det blir nog snudd på omöjligt i dagsläget). Han har två hyllplan med datorspel. Han har nog spelat typ en gång sen vi blev ihop för fyra fem år sen. Visst, jag har ett hyllplan med kurslitteratur och gamla föreläsningsanteckningar som jag inte tittat på sen kurserna tog slut. Men de ska ut! Böckerna ligger ute på annons och anteckningarna ska jag slänga. Tror jag gör mig av med alla vetenskapliga artiklar också. De är ju rätt gamla vid det här laget och som sagt, jag har inte tittat på dem sen jag gick kurserna där de användes. Det är tio år sen.
 
Ytterligare några örhängen sålda 😃 Bara ett par kvar nu av de jag la ut :banana:

Har fortfarande en hel ask med andra örhängen men de är varken dyra eller speciella så de får jag nog bara någon krona för, om jag får dem sålda alls. Lägger nog ut dem som ett paket för en tia eller något sådant bara för att slippa slänga dem
 
Jag har försökt sälja en mateus-skål på Facebook i flera månader. Sålde den på Tradera. Hon som köpte den betalade alltså mer för den, inklusive frakt, än den kostar i butik. :laugh:
Haha, jag lyckades med en Kastehelmi-skål på Facebook på samma sätt - det blev budgivning och den som köpte den betalade mer än för en ny i butik! :D
Jag lade ut en julgransfot för en hundring och fick svar inom tre minuter!
Julgransmattan fick ett startbud på en femtiolapp (visserligen en signerad 60-talsvariant, men jag har en annan) så nu är jag av med den också! :D
 
Jag ska skicka ett par jeans, två par benharness och ett par örhängen idag. Det går framåt! Berget har dock, trots allt jag har sålt den senaste veckan, bara krympt knappt märkbart. Det är som att det kryper ut fler och fler grejer genom väggarna ju mer jag säljer :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 194
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
9 10 11
Svar
209
· Visningar
13 160
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
20
· Visningar
909
Senast: Glimra
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 003
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp