Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen fick jag tummen ur och tog tag i mina kassar med smalkläder. Tre kassar blev en som ska sparas och den fick faktiskt plats i förrådet efter att jag hade rensat upp lite där. Dessutom läste jag i tråden att någon städat ut sitt badrumsskåp och då tog jag tag i det också. Så skönt!
 
Picture proof or it dident happen :angel:

kan visa bild på köpet? :D Jackorna och böckerna är juu tyvärr inget som syns... :( Lika fullt med grejer överallt ändå, Speciellt när jag rotat fram dem under andra saker som måste flyttas tillbaks. (blir snart bara slängda i en soppåse och till tippen)

378300217_d16fc5a1-9f6f-49ec-a028-7fee3ffe670a.jpg

Nyförvärvet
 
alltså.... jag klickade hem ett par hästar i läder på tradera....

Jag ska ju sälja inte köpa? :o

Fick iallafall bort 4 jackor (till second hand) som bara alegat och skräpat samt en kasse med böcker

En bekant till mig sålde vintage-kläder hiskeligt billigt dvs 50 kr plagget. Jag kunde inte motstå...så tre outfits är på väg hem.....men de tar ju mindre plats än dotterns gamla säng som skänktes i lördags ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 191
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
9 10 11
Svar
209
· Visningar
13 113
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
20
· Visningar
906
Senast: Glimra
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
9 995
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp