Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, kan väl inte påstå att det gick så himla bra på loppisen för mig direkt, sålde för ca 35:-. Fast gick bättre för min bror iaf, 1500:- ca :).

Nu funderar jag på om man kan bli av med en grej till, den här som inte används längre, kastar man den eller ska man lämna tbx den till banken?
Den behöver du om du byter mobil och vill lägga till bankid igen... Eller ska göra en utlandsbetalning.
 
Lagt ut flera annonser på hästgrejer nu. Hoppas hoppas någon nappar!
Funderar på att sänka priset på sadeln ytterligare. Känns ju dumt, men jag behöver pengarna mer än sadeln.. Likadant med vagn och sele. Funderar på att sänka priset.
 
Lagt ut flera annonser på hästgrejer nu. Hoppas hoppas någon nappar!
Funderar på att sänka priset på sadeln ytterligare. Känns ju dumt, men jag behöver pengarna mer än sadeln.. Likadant med vagn och sele. Funderar på att sänka priset.
Förstår att det e tufft å sänka priset, men samtidigt vad hjälper det dig å ha sakerna liggandes å ta plats både psykiskt å fysiskt.
 
Lagt ut tyger igen I helgen, 5/14 tyger sålda nu (ca 6 m) så det är bra :) nu har utomhus loppisarna börjat (vi har två stora i stan), så bara vädret blir lite trevligare Ska jag boka bord och förhoppningsvis bli av med lite saker.
 
Ska uppdatera mina blocketannonser nu. Sänker sadeln ytterligare 1500 och selen och vagnen 1000 kr
Har du sadeln och selen utannonserade på fler ställen än Blocket? Åtminstone här omkring så verkar inte blocket vara särskilt populärt eller aktuellt bland hästfolk som ska köpa/sälja hästsaker, tänker att det kanske jan vara en idé att lägga ut på t. ex. Hästnet eller någon lokal facebook-sida också om du inte redan gjort det? En tanke bara. :)
 
Har du sadeln och selen utannonserade på fler ställen än Blocket? Åtminstone här omkring så verkar inte blocket vara särskilt populärt eller aktuellt bland hästfolk som ska köpa/sälja hästsaker, tänker att det kanske jan vara en idé att lägga ut på t. ex. Hästnet eller någon lokal facebook-sida också om du inte redan gjort det? En tanke bara. :)

Japp, i sju olika facebookgrupper och HästNet. Den har legat ute i omgångar i några år nu..
 
Börjat rensa skåp och lådor och fasar över hur mycket prylar man samlar på sig som bara ligger... Tycker jag rensar och rensar men det tar ju aldrig slut!
Hittade en secondhandbutik man kan lämna in till för försäljning men jag behöver nog titta igen vad som kan säljas och vad som borde gå till återvinning eller kanske loppis.

Har iaf lyckats lämna iväg några oanvända (!) fleecetröjor/jackor till mina föräldrar som nöjt hittade varsin att använda. Pappa fick dessutom en ny oanvänd klubbtröja.
Sålt ett par ridkängor och lite tävlingskläder (oanvända även dem -USCH vad trött jag blir på mig själv) på ridloppis så ett par hundralappar in iaf.
Hade en del som inte blev sålt, bla några par ridbyxor som jag inte vet vad jag ska göra med.
 
Jag har lagt ut lite grejer på annons och varje gång jag gör det minns jag varför jag drar mig för det.. alltid massa tjafs och så känner jag mig låst när man bestämt en lagom otydlig tid som mellan 19-20 typ... men förhoppningsvis får jag lite prylar sålda idag :)
 
Jag har lagt ut lite grejer på annons och varje gång jag gör det minns jag varför jag drar mig för det.. alltid massa tjafs och så känner jag mig låst när man bestämt en lagom otydlig tid som mellan 19-20 typ... men förhoppningsvis får jag lite prylar sålda idag :)
Hatar verkligen såna ospecifika tider jag oxå.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Vi rensar på, bra jobbat av oss! Förra tråden kom upp i 2000 inlägg, vi fortsätter här :) Har du rensat, kastat, sålt något på...
93 94 95
Svar
1 892
· Visningar
83 573
Senast: Enya
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 896
  • Låst
Hemmet Förra tråden uppe i två tusen inlägg, så vi fortsätter rensningen här :) Någon mer som tröttnat på sina saker ? Fått något sålt...
99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
102 665
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp