Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade nog hellre gett till kattloppisen, sellpy är ju inte kända för att ge några pengarRensat bland skärp och bälten, antingen blir det att skicka in till Sellpy för att få någon krona, eller så ska jag skänka till kattloppisen![]()
Det lutar åt det hållet om jag har möjlighet att åka dit inom närtid!Hade nog hellre gett till kattloppisen, sellpy är ju inte kända för att ge några pengar![]()
Har du provat att kontinuerligt lägga ut mer saker på vinted?Är Vinted eller Sellpy att föredra? Jag har haft en del grejer ute på Vinted men det verkar gå trögt. Lagt ut vissa dyrare plagg på market place också men inget napp. Ska jag testa Sellpy eller ska jag bara skänka det till typ myrorna?
Har lite jag skulle kunna fota och lägga ut faktiskt.. man ska ju bara ta sig tiden att orka.. blev tvärless och hivade ner allt i en sopsäck häromdagenHar du provat att kontinuerligt lägga ut mer saker på vinted?
Jag upplever att algoritmerna belönar säljare som lägger ut ofta genom att visa deras andra annonser oftare också.
Det är ofta jag fått äldre annonser sålda när jag lagt upp nytt.
Haha ja jag kan relatera till det där.Har lite jag skulle kunna fota och lägga ut faktiskt.. man ska ju bara ta sig tiden att orka.. blev tvärless och hivade ner allt i en sopsäck häromdagenmen den står kvar här hemma så det är ju inte försent att försöka...
Jag har inte hört gott om Sellpy tyvärr. Det brukar ta lång tid innan sakerna kommer upp, de värderar plagg helt galet och en del verkar ha fått märkessaker stulna.Är Vinted eller Sellpy att föredra? Jag har haft en del grejer ute på Vinted men det verkar gå trögt. Lagt ut vissa dyrare plagg på market place också men inget napp. Ska jag testa Sellpy eller ska jag bara skänka det till typ myrorna?