allt är borta...

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Beyliitah
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 685
B

Beyliitah

nåt har hänt med min användare på datorn.. när jag loggar in på den är allt borta, allt jag har skrivit, mina bilder (är mest ledsen över fotona eftersom jag inte kommer att få se dom mer, bilder från nätet är bara att hitta och spara igen...) och alla låtar :'( vad kan ha hänt och vad ska jag göra?

Sv: allt är borta...

Har du prövat att söka?
Start -> Search/Sök. Eller windows-tangenten+F.
Du kan antingen söka efter ett specifikt filnamn, eller t.ex. alla mp3-filer och leta manuellt om du känner igen något bland sökresultaten. Se till att du söker igenom hela C: eller alla "lokala hårddiskar" =o)

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
388
Senast: sweep
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
275
Senast: Wille
·
IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 502
Senast: Happimess
·
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 194
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka